Skip to main content

Ik heb nu een mobiel abonnement 2017 zorgeloos standaard, daar betaal ik nu €  25,29 voor per maand omdat ik KPN compleet ben.

Mijn abonnement is al sinds 2020 verlengbaar.

Ik wil nu overstappen naar unlimited data, volgens de KPN website kost dit abonnement €  25,- per maand.

Waarom staat deze keuze er niet bij als ik wil verlengen?

Ik kan kiezen voor KPN 2017 zorgeloos premium voor € 35,89 of Zorgeloos premium plus voor € 88,61

 

P. Wiggers.

 

 

Wat u heeft is een oude abonnementsvorm waarbij unlimited niet mogelijk is. Bel daarvoor de klantenservice 0800-0402 of ga even langs bij de winkel.


Hoi @pewigg, leuk dat je jouw abonnement bij KPN wil verlengen!

Je zegt in MijnKPN alleen KPN 2017 opties te kunnen kiezen. Dan zit je niet op de juiste plek in MijnKPN. Wat je nu probeert te doen, is jouw bundel wijzigen.

Om jouw te verlengen ga je naar de MijnKPN app > Mobiel > Meer opties bekijken > Abonnement (verlengbaar) > Bekijk het verlengaanbod. 

Als je het liever samen met een medewerker doet, kan je onze klantenservice bellen: 0800 0402. Ook kan je naar een KPN winkel gaan voor hulp hierbij. 

 


Ik heb het bekeken en inderdaad als ik het op deze manier doe, zie ik wel andere abonnementen.

Bedankt!!