Skip to main content

Beste meneer/mevrouw,

 

mij viel het ineens op dat mijn combivoordeel niet meer is verrekend sinds ik naar een duurder abonnement ben gegaan met unlimited en het vanaf Telfort over is gegaan naar KPN. De rest van mijn gezin krijgt deze korting wel. Ik zag op het forum vele vragen waaruit blijkt dat ik wel recht heb op de korting. Ik ben nooit op de hoogte gesteld dat deze is komen te vervallen.

 

ik hoor het graag. 
 

met vriendelijke groet Anika Nabuurs

Hallo @Anikanabuurs ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Beste meneer/mevrouw,

 

als ik kijk op de link/aanmeldpagina krijg ik de optie om de nummers in mijn gezin in te vullen. Naar mijn idee heb ik dit eerder al gedaan en sta ik zoals in mijn account onder mijn gezin. Enkel ben ik de enige in mijn huishouden waar de korting dus niet wordt verrekend. 
Is het nu ik de nummers opnieuw van mijn gezin heb aangemeld voldoende? En hoe weet ik dat de korting nu wel verrekend wordt?

en word het bedrag wat de afgelopen maanden teveel is afgehouden ook gecompenseerd?


Dit is voldoende, de verwerking kan een paar dagen duren. Maar of je het geld van de afgelopen maanden ook terugkrijgt, dat is de vraag. Je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor het aanvragen van de korting.