Skip to main content

Hallo,

 

Sinds 2 maanden krijg ik op onze beide 06 nummers ineens 1x per maand midden in de nacht!! (waarom??) dit SMS bericht:

Beste klant, vandaag starten je nieuwe bundels. Kijk in MijnKPN voor je bundeltegoeden. Of ga naar kpn.com/bundeloverzicht. Groet, KPN

 

Waarom krijgen wij die ineens?

Na jaren KPN en diverse verlengingen van deze nummers hebben we nooit deze berichten gehad en nu ineens wel.
Dit is zo vreselijk irritant en ik lees dat het ooit alleen was met oud telfort nummers die naar KPN gingen, maar dat hebben we niet en nooit gehad.
We hebben deze nummers al jaren en hebben nooit deze onzinnige sms gehad.
Wat is er gebeurt dat dit spontaan aanstaat of gebeurt?


Dit is om vage redenen sinds 2 maanden een ding geworden wat niet echt gewaardeerd word en dat ik niet zelf kan uitzetten.

Kan dit goed uitgezet worden want lees ook dat het bij vele nog niet werkt als dit wordt uitgezet.

Mijn profiel geeft de 2 06 nummers aan waar het om gaat en ook de laatste 3 cijfers van IBAN bij opmerkingen.

Hopelijk kan dit uitgezet worden want dit is belachelijk al is het 1 keer per maand, omdat we het nooit hebben gehad.

Ook nooit de vraag gehad of we dit willen, nooit de toestemming gegeven om dit te doen.

Hoi @Chris en Fem, ik kan me goed voorstellen dat je hier niet op zit te wachten!
Hoe/waarom ze aangezet zijn heb ik helaas niet echt een verklaring voor maar om ze uit te zetten zul je toch even moeten bellen met mijn collega's op 0800-0402, die kunnen dat voor je uitzetten.

Via het Forum kan ik dat helaas niet voor je doen


Via dat nummer lukt het ze ook niet. Dat is al vaker aangegeven via de andere topics dat medewerkers aan de telefoon niet weten of kunnen uitzetten dat je hiervoor in het forum moet zijn.

Ook mijn ervaring toen ik belde en ik dit kreeg medegedeeld.

Leuk dat rondsturen van mensen, gaat echt lekker bij KPN zo.


Dat schiet niet op zo nee, ik kan het helaas echt niet voor je wijzigen maar ik heb in je dossier een aantekening gemaakt met instructies. Als je nog een keer belt kan mijn collega het meteen goed zetten.