Skip to main content

Hallo, ik wil graag verlengen!

Maar nu zie ik tot mijn verbazing dat ik moet bijbetalen... en als ik een nieuw abonnement zou nemen niet.. je zou verwachten dat vaste klanten dus ook niet hoeven bij te betalenĀ 

U betaalt bij verlengen geen aansluitkosten.Ā  Heeft u het via mijnkpn geprobeerd?


Ja ik moet voor het toestel zelf bij betalen..Ā  vermoed dat ik maar ga overstappen na andere provider waar ik het toestel wel gratis ontvang


Ja ik moet voor het toestel zelf bij betalen..Ā  vermoed dat ik maar ga overstappen na andere provider waar ik het toestel wel gratis ontvang

Je ontvangt natuurlijk nooit het toestel gratis, daar zal je dan vast een maandelijkse aflossing voor moeten doen.


Ja dat begrijp ik, dat is overal tegenwoordig maar bedoel de bijbetaling die per direct gedaan moet worden..Ā 


Tja. Het deel wat je niet leent moet uiteraard 'direct' voldaan worden. Logisch lijkt me.


Ja dat begrijp ik, dat is overal tegenwoordig maar bedoel de bijbetaling die per direct gedaan moet worden..Ā 

Dat kunt u zelf aanpassen met het schuifje. BijvoorbeeldĀ zo moet u 192 euro bij bijbetalen:

Zet u het schijfje helemaal naar rechts, dan betaalt u niets bij:

Ā 


Ja dat begrijp ik, dat is overal tegenwoordigĀ 

Dat was vroeger ook zo hoor...


Ja dit snap ik allemaal maar de optie 0 bijbetalen is er niet.. beetje krom... dan ma via elders en dan overstappen is mn maandbedrag gelijk minder :)


Volgens mij is het nooit zo op mobiel dat de ene klant voordeliger uit is dan de ander. Die prijzen staan vast aan gezien het een krediet is en daar mogen geen acties op zitten. Weet je zeker dat je goed kijkt?Ā 


Ja dit snap ik allemaal maar de optie 0 bijbetalen is er niet.. beetje krom... dan ma via elders en dan overstappen is mn maandbedrag gelijk minder :)

Ik heb eens wat toestellen nagelopen. Het is alleen bij de hele dure toestellen zo dat het bedrag niet op 0 te stellen is. Dan blijft er bijvoorbeeld 48 staan ofzo. Of 144 bij een toestel van ruim 1200 euro. Maar als u voor zo'n duur toestel kiest, wat zeurt uĀ dan over 144 euro? Als 144 euro een probleem voor uĀ is, dan kunt u zo'n toestel beter helemaal niet aanschaffen.Ā 


Tja, soms is erbij zo'n derde aanbieder een iets gunstiger toetstelaanbieding dan bij KPN.