Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb de Samsung galaxy S23 Ultra besteld in Februari, naast de cashback van €180 zou ik ook een inruilbonus van €300,- bovenop de toestelwaarde krijgen. Oude samsung ingeleverd, wel nog €54,- zou opleveren. Toestel werkte perfect en had alleen wat oppervlakkige krassen. Ik heb foto's gemaakt voor het verzenden.

Nu kreeg ik een aangepast aanbod van €0 ivm niet werkend touchscreen. Dat is absoluut gelogen. Dit heb ik ook aangegeven bij de klantenservice van recommerce. Daar kreeg ik een vrij algemeen mailtje terug dat "Eén of meer delen van het scherm niet reageren of vertonen weergave defecten zoals zwarte vlekken of pixels of achtergrondverlichting", vrij vaag dus. Nu kun je aanbod natuurlijk niet accepteren en terug laten sturen maar dan mis je ook die €300,-. Je wordt dus eigenlijk gechanteerd in het accepteren van deze vorm van oplichting. Dit heb ik dus ook gedaan en die €54 kan me verder ook gestolen worden (is ook gebeurd).

Nu lees ik op het forum ontzettend veel negatieve reacties en ook op trustpilot heeft niemand een goed woord over voor deze oplichtersclub.

Waarom doet KPN zaken met zo'n bedrijf? Je wilt daar toch je goede naam niet verbinden?