Skip to main content
Beantwoord

Waarom zijn er eenmalige kosten in rekening gebracht

  • February 27, 2020
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Er staat bij mijn faktuur 'eenmalige kosten' van 50 euro, waarom is dat??? 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Seeltje. Welkom op het KPN Forum! Op de tweede pagina van jouw factuur onder ‘Eenmalig’ staat vaak beschreven waarom dit in rekening is gebracht. Als dat niet het geval is of niet duidelijk is, dan zoek ik graag voor je uit. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen kan ik het voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Helaas heb ik geen bericht van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als je wilt dat ik het alsnog voor je uitzoek, dan weet je mij te vinden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Seeltje. Welkom op het KPN Forum! Op de tweede pagina van jouw factuur onder ‘Eenmalig’ staat vaak beschreven waarom dit in rekening is gebracht. Als dat niet het geval is of niet duidelijk is, dan zoek ik graag voor je uit. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen kan ik het voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Seeltje. Welkom op het KPN Forum! Op de tweede pagina van jouw factuur onder ‘Eenmalig’ staat vaak beschreven waarom dit in rekening is gebracht. Als dat niet het geval is of niet duidelijk is, dan zoek ik graag voor je uit. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen kan ik het voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Helaas heb ik geen bericht van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als je wilt dat ik het alsnog voor je uitzoek, dan weet je mij te vinden.