Skip to main content

Zit al 2 weken te wachten op een iPhone zou Max 2 weken zijn

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Hoi @Robin d, welkom op onze community! 

Ik hoop dat je inmiddels al meer informatie hebt over de levering van je toestel!
We hebben hier een handig artikel over!

Levertijd iPhone 16 bij KPN

De nieuwe iPhone 16 is vanaf vrijdag 13 september om 14:00 uur te pre-orderen bij KPN. Op vrijdag 20 september start de normale verkoop. 

De eerste uitlevering van de iPhones begint op 20 september, tegelijk met de normale verkoop. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling. 

 

Uitlevering in partijen

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 16 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert de toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit.

 

We houden je op de hoogte

Na het plaatsen van jouw bestelling, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe iPhone 16 te leveren. Als de levering vertraging op loopt, krijg je van ons apart bericht hierover.

Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.


Nou ben al meer dan 2 weken aan wachten en krijg alleen sorry hij is er nog niet


Ik heb de iPhone 16 pro op 18 september besteld en nog steeds niks.

Is morgen 3 weken geleden dat ik hem besteld heb….

 

Klantenservice zegt, de levertijd is 2-3 weken.

Eeeh ja, als je hem nu besteld, maar toen ik hem bestelde stond dat er niet.

Ik weet dat er een levertijd is, maar een indicatie geven aan de klant is wel fijn.

Beetje jammer en super vervelend, ook omdat je totaal niet weet waar je nu aan toe bent.

Â