Skip to main content

Goedemiddag,

op 20 Juni 2024 heb ik een Apple Watch Series 9 besteld. Op het moment van bestellen was er een geschatte levertijd van 1 week. De dag erna kreeg ik bericht dat die niet op voorraad was. Een week later kreeg ik ditzelfde bericht nogmaals. Sindsdien hoor ik niets meer vanuit KPN.

Wel heb ik vorige week een keer gebeld, waarbij mij verteld werd dat ze alleen de Series 7 en 8 in het systeem konden vinden en de 9 niet.

Hoi @RobertdeG 

Welkom op de community van KPN.

Vervelend dat je zolang moet wachten op je nieuwe Apple Watch 9, terwijl je hem heel graag om zou willen doen.
Ik heb eens voor je gekeken naar de huidige (17 juli 2024) van de Apple Watch 9 - 41 mm.

  • Kleur Starlight - Levertijd 2 tot 3 weken
  • Kleur Pink - Levertijd Onbekend
  • Kleur Midnight - Langere Levertijd 

Mocht je voor de kleur Pink of Midnight hebben gekozen, dan kan daar momenteel geen exacte levertijd aan gegeven worden, omdat het waarschijnlijk onbekend is wanneer Apple deze gaat leveren aan KPN.

De kleur Pink heeft ook bij de 45 mm een langere levertijd, waardoor er waarschijnlijk weinig voorraad is van deze kleur bij Apple.

Via de volgende link, kun je alles exact bijhouden omtrent je bestelling: Mijn Bestelling


Hallo @Michel.uit.Arnhem,

 

bedankt voor het warme welkom. De informatie die je gaf had ik zelf ook al gevonden bij de bestelling. Ik hoopte eigenlijk op een specifieker antwoord. Maar als ik het goed begrijp is er geen specifiek antwoord op mijn vraag.

Hoe weet KPN zelf dan wanneer ze iets ontvangen? De producten worden toch niet zomaar overal heen geslingerd zonder enige vorm van tracking/planning?


Hi @RobertdeG! We krijgen inderdaad van tevoren niet altijd een specifieke datum door van de leverancier. De informatie die op de site/bij de bestelling staat is de informatie die wij ook hebben. 

Ik hoop dat het nu niet lang meer duurt en dat je Watch het wachten dubbel en dwars waard is. 
Alvast heel veel plezier ermee!


Er is nog eén ding dat ik wel apart vind.. Jullie maken gebruik van verschillende termen voor volgens mij precies hetzelfde.. “langere levertijd” en “levertijd onbekend”.. Dat zou suggereren dat de levertijd bij langere levertijd wel bekend zou zijn.


Ook ik wacht al bijna een maand op de Apple Watch 9 pink. Levertijd .. onbekend ! 
Net als de persoon voor mij heb ik 2 keer iets vanuit jullie gehoord en daarna niet weer. 


Iets specifieker zijn was inderdaad erg gunstig geweest maar helaas !
 

Kleine persoonlijke teleurstelling dat je dan wel iets aanbiedt maar niet op een snelle termijn kan leveren..


Heb de mijne zojuist bezorgd gekregen. Iets langer dan een maand op moeten wachten dus. (20/06 t/m 24/07)


Reageer