Hi! Ik heb een week geleden een IPhone 15 pro 128gb proberen te bestellen en toen stond hier: levertijd 30 oktober bij. Echter werd deze geannuleerd. De dag erna via de klantenservice de bestelling gedaan, echter heb ik een mail gekregen dat hij ‘niet op voorraad is’, zonder een verwachte datum erbij. Nu staat hij ook niet meer op de site. Weet iemand of er een verwacht levertijd is? Kan ik de telefoon nog verwachten voor midden november?
Hoi
Welkom op de community van KPN.
Als de Apple Pro 15 (128 GB) niet meer in de webshop van KPN verkrijgbaar is, dan is de kans groot dat die ook niet meer op voorraad gaat komen.
Alleen de iPhone 15 Pro met 256 GB of 512 Gb aan geheugencapaciteit is nog te betellen bij KPN.
Ik heb het nog even verder voor je uitgezocht, en het antwoord hierop gevonden.
Berichtgeving vanuit Apple
De door Apple stopgezette modellen omvatten de iPhone 15 Pro, iPhone 15 Pro Max, iPhone 13 en de Apple Watch Series 9.
Deze producten zijn niet langer te koop op de officiële website van Apple, maar ze kunnen nog wel worden gevonden via externe retailers of providers.
(Update 11 September 2024).
Ik raad je daarom ook sterk aan om de bestelling te annuleren via de klantenservice, en te kiezen voor het model met 256 GB aan geheugencapaciteit.
Wil je toch voor de het model met 128 Gb aan geheugencapaciteit, dan is de iPhone 15 Pro nog wel in alle kleuren verkrijgbaar bij Belsimpel en in twee kleuren bij Mobiel.nl.
Ook bij deze twee online webshops kan dat uiteraard met een KPN mobiel abonnement naar keuze, dit geldt ook als je wilt verlengen.
Het is trouwens elk jaar dezelfde werkwijze van Apple, zodra de nieuwe iPhone Pro & Pro Max op de markt zijn gebracht, stopt de productie van de vorige iPhone Pro’s in dit geval van de serie 15.
HI
Fijn om te zien dat
Kijk ook op onze website naar je Bestelstatus. Het kan zijn dat dit door de hiervoor genoemde redenen niet meer leverbaar is. Wil je dit met zekerheid weten? Bel dan even met ons. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Hi
Deze week ben ik langs geweest bij een KPN winkel en die wisten mij ook niet veel te vertellen behalve afwachten. Ik ben teleurgesteld in hoe weinig informatie en duidelijkheid hierover beschikbaar is, ook naar de medewerkers in de winkel toe (die mij duidelijk wel wilden helpen, maar de wanhoop spatte er van af). Ik heb de bestelling inmiddels geannuleerd want ik wil niet zitten wachten voor niks.
Toch bedankt voor uw bericht!
Hoi
Bedankt voor je compliment.
Ik heb je graag geholpen met duidelijke informatie, over hoe Apple jaarlijks te werk gaat.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.