Skip to main content

Als ik al klant ben van KPN met een (lopend) abbonement, die nog niet is afgelopen. 

 

En ik doe telefonisch een Pre-Order, wanneer betaal ik dan de eenmalige kosten voor mijn toestel? Op mijn volgende factuur? Aan de deur?

 

(Nogmaals, ik heb al een lopend abbonement van KPN)

 

Ik hoor het graag zo snel mogenlijk.

Hallo @Jimmy Kroos ,

Via de factuur. Maar meteen betalen aan de deur. 
 

Wanneer je verlengt zullen de kosten voor bijvoorbeeld het toestel op de factuur komen. Wanneer je een nieuw abonnement afsluit voldoe je de toestelkosten gelijk. Aansluitkosten staan dan in beide gevallen wel op de factuur.

bron: moderator Remco 

 


Het is dus een nieuw toestel abbonement.. alleen ben ik al klant bij KPN. Ik heb al een lopend abbonement (die nog NIET is afgelopen.) Vallen deze “Eenmalige bijbetaling” kosten dan op de eerstvolgende factuur? 


Jij gaat een nieuw abonnement aan (naast het al bestaande abonnement) en als ik het verhaal van Remco lees, moet je dan direct betalen. De kosten vind je daarnaast wel terug op de factuur. 
(eerste antwoord nog iets verduidelijkt.)


Oké, ik had net contact met de help desk en die zeggen dat als ik telofonisch bestel dat het op de eerst volgende factuur komt, aangezien ik ook al klant ben. (De eenmalige kosten voor het nieuwe abbonement) 

 

kan dit ook kloppen? 


Ik had je antwoord verkeerd gelezen. Excuses. Ik zie dat ik ze aan de deur moet betalen dus?


Dat is wat KPN-medewerker Remco schrijft en daar ga ik dan vanuit. 


Oké, dus in ieder geval hoe ik de kosten niet direct met het telefonisch pre orderen te betalen, toch? 
 

of aan de deur, of op de eerstvolgende factuur. 
 

niet aan de telefoon met het bestellen.


Helemaal juist, niet tijdens het telefoongesprek. 


Super erg bedankt! 


Goedemiddag @Jimmy Kroos! Welkom op het KPN Forum! Zo te zien heeft @Noordzee je al geholpen! Nog even voor de duidelijkheid: Wanneer het om een verlenging gaat dan komen de toestelkosten op de eerste factuur na levering van het toestel. Wanneer het om een volledig nieuw abonnement gaat moet je de toestelkosten bij het afleveren van het toestel betalen. Dus aan de deur. De aansluitkosten staan in beide gevallen op de factuur. 


Ik heb even een vraagje ik heb een Apple Watch ultra besteld met me bestaande abonnement. Moet ik de eenmalige kosten van mijn Watch aan de deur betalen of krijg ik die bij mijn factuur?