Skip to main content

Hoi!

 

Ik wil overstappen van mijn YouFone maandelijkse sim-only abonnement naar KPN. 

18-25 september zal ik in de VS zijn en ‘moet’ ik eigenlijk mijn KPN abonnement hebben. 

 

Nu zie ik dat mijn huidige abonnement, met maandelijks opzegtermijn, over 27 dagen verloopt, dus rond 1 september. 

 

Wanneer ik de overstap bij wijze van vandaag nog regel, wanneer gaat mijn KPN abonnement dan precies in? Zal dat 5 september zijn zoals ik het nu begrijp? En dat ik voor m'n laatste dagen bij huidige provider hier gedeeltelijke factuur voor krijg? 

Mijn angst is dat het over 27 dagen en dán nog een maand is, dit zal dan te laat zijn voor mijn trip naar de VS…

 

Dank je wel! 

Hallo @tjleemreize ,

Als je vandaag opzegt bij jouw huidige provider, dan stopt dat abonnement per 5 september 2024. Je hebt dus ruim voldoende tijd om alles voor jouw vakantie geregeld te hebben. 
 

Je kunt desgewenst gebruik maken van een overstapservice. Dan zorgt KPN voor een overgang op 5 september 2024 mits je het vandaag aanvraagt. Hier lees je daar meer over: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/overstappen

Je kunt uiteraard ook bellen met 0800-0402 of het regelen in een KPN-winkel. 
 

KPN schrijft: 

Overstappen naar een mobiel abonnement van KPN

Switch naar een mobiel abonnement van KPN. Wij regelen het. We zeggen het contract op bij je huidige provider en zorgen dat je geen dag zonder abonnement zit. Heb je Prepaid van een andere provider? Ook dan ben je bij ons aan het juiste adres.


Hoi Noordzee,

 

Bedankt voor je super snelle reactie!

 

Dat is een (kleine) opluchting!

Ik wou het inderdaad via een overstapservice doen; twijfel alleen nog over welke mobiel ik er bij kies.

Ga ik er van uit dat het abonnement ingaat een maand nadat ik het regel, dank je wel! 


Reageer