Skip to main content
Antwoord

Wanneer kan ik de levering van iPhone 17 Pro verwachten?

• September 30, 2025
  • 2 reacties
  • 541 keer bekeken

Zijn er mensen die de iPhone 17 Pro 256 GB - Silver in de pre-order hebben besteld en hem al binnen hebben?

Ik heb meteen die zaterdag (13 sept) besteld, maar nog niks binnen. Ik ga 10 oktober op vakantie en zou hem dan heeel graag mee willen nemen. De overstapdatum blijft nu wel staan op 3 oktober, ik hoop dat dat iets zegt? 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@VeraB99 ,

Wanneer wordt mijn iPhone geleverd?
De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom is er een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

Deze pagina wordt iedere dinsdag bijgewerkt met nieuwe informatie.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 1, 2025

Hallo ​@VeraB99 ,

Wanneer wordt mijn iPhone geleverd?
De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom is er een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

Deze pagina wordt iedere dinsdag bijgewerkt met nieuwe informatie.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@VeraB99 en welkom bij de KPN Community. 

Hopelijk is het met de tip van Noordzee gelukt om wat duidelijkheid te krijgen! 
Alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel gewenst en maak gerust weer een topic aan als je in de toekomst nog ergens vragen over hebt. 😄

Ook een fijne vakantie alvast!