Skip to main content
Vraag

Wanneer kan ik de S25 verwachten?

• 20 februari 2025
  • 7 reacties
  • 55 keer bekeken

Bren87
Deelnemer

Goedemiddag, ik heb de samsung s25 besteld op 15 feb, toen stond er dat ik hem de volgende dag binnen kreeg. Toen kreeg in ineens een SMS dat hij niet leverbaar was, maar als ik op de site kijk kan ik 'm nog steeds bestellen. Wanneer kan ik hem verwachten? Aangezien ik vrij moet vragen om thuis te blijven? Mvg 

7 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6945 reacties
  • 24 februari 2025

Hoi ​@Bren87 welkom op de KPN Community. Ik begrijp volkomen dat je graag duidelijkheid wil hebben je ontvangt altijd een bericht wanneer het toestel verzonden gaat worden. Heb je ook al even gekeken op jouw persoonlijke bestelpagina?

Bren87
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 februari 2025

Ja daar staat alleen dar het niet leverbaar is. Er staat verder geen datum bij. Ik ben benieuwd hoelang ik moet wachten anders annuleer ik de bestelling.  Mvg

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6945 reacties
  • 25 februari 2025

Om welk model en uitvoering/kleur gaat het exact? 

Bren87
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 25 februari 2025

Het gaat om de S25 256 gb icy bleu

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6945 reacties
  • 28 februari 2025

Dank je ​@Bren87, sorry ik was door omstandigheden even twee dagen afwezig. De voorraad van dit model zou eind deze week/begin volgende week aangevuld moeten zijn. Dus hopelijk heb je het toestel snel in huis!

Bren87
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 28 februari 2025

Ja ik had hen besteld met leverdatum 21 feb. Nu moet ineens wachten op 28 feb. Dalijk word het weer een week verlengt. Ik wacht al bija 4 weken. Als er zo veel  vraar naar is annuleer ik hem en neem ik die s24 wel. Als ik elke keer een week extra moet wachten 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6945 reacties
  • 28 februari 2025

Ik hoop oprecht dat je hem snel hebt ​@Bren87 maar mocht je willen annuleren neem dan even contact op met de klantenservice via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.

Reageer