Skip to main content

Graag hoor ik wanneer ik mijn toestel kan verwachten.

ben gebeld, heb mail gehad en de 4 weken zijn voorbij.

als je belt naar klantenservice kunnen ze je ook niet helpen.

 

na 20 juli tot nu toe geen tot weinig bereik en heel eerlijk mijn geduld is nu wel even klaar.

Hoi @LuckyAngel, gaat het om het nummer uit je profiel?
Wanneer heb je de mail gehad en wat stond daar in?


Nee, om mijn tweede nmr eindigt op 306. Maar op dat nmr ben ik dus niet bereikbaar 

4 weken geleden en daar stond in dat ik binnen vier weken mijn iphone 12 kan verwachten en dat de iphone 11 dan teruggestuurd moet worden. 


Welke dag precies heb je deze mail gehad?


2 november 


Welke dag precies heb je deze mail gehad?

?????


Er zit een reactietijd tussen onze berichten, @LuckyAngel

Ik heb bij deze nagevraagd wat de status is van jouw omruiling. Zodra er een terugkoppeling te melden is, laten wij het je weten.


Er zit een reactietijd tussen onze berichten, @LuckyAngel

Ik heb bij deze nagevraagd wat de status is van jouw omruiling. Zodra er een terugkoppeling te melden is, laten wij het je weten.

Ik zou graag willen weten waar ik aan toe ben. Moet een dag vrij nemen om op het toestel te wachten.


Goedemorgen vanaf 2 november wacht ik op mijn nieuwe telefoon, raken ze mijn ticket kwijt moet er een nieuwe aangemaakt worden, moet ik weer 4 weken wachten helaas zitten daar feestdagen tussen, dien een klacht in bel de klantenservice vorige week en kreeg een ander nummer om te bellen die bel ik zouden mij vorige week terugbellen niet gebeurd dus dacht bel klantenservice wordt gewoon weer afgewimpeld u moet wachten en geduld hebben.

de gang van zaken vind ik erg onpasselijk en teleurstelend. Heb al vanaf begin Juli niet normaal kunnen internetten en bellen en nu zit ik al in de 7de week voor een nieuw toestel 

had eigenlijk gehoopt en verwacht na zoveel weken en ticket verdwijning er wel een andere oplossing bedacht zou worden desnoods de telefoon in de winkel ophalen

maar het enige wat ik hoor u moet geduld hebben, wij kunnen u niet helpen nee u moet naar die afdeling nee naar die nee naar die

Mijn geduld is echt op nu… ik wil weten waar mijn telefoon is


Beste @LuckyAngel, is jouw toestel inmiddels binnen? Zo niet: kan je in jouw forumprofiel onder persoonlijke opmerkingen het IMEI-nummer van de iPhone 11 plaatsen? Dan gaan we er nogmaals voor je achteraan.


Beste @LuckyAngel, is jouw toestel inmiddels binnen? Zo niet: kan je in jouw forumprofiel onder persoonlijke opmerkingen het IMEI-nummer van de iPhone 11 plaatsen? Dan gaan we er nogmaals voor je achteraan.

Nee nog steeds niet ben al in de 8ste week.

Aan de tel wordt gezegd heb geduld of we zijn je ticket kwijt of ja dit is apart of ja we weten het niet. 
 

is het veilig het nmr in mijn profiel te zetten?


@LuckyAngel alle velden waar (privé) bij staat kunnen alleen jijzelf en wij moderators inzien, je kan het ook even in een privébericht sturen als je dat makkelijker vindt.


@LuckyAngel alle velden waar (privé) bij staat kunnen alleen jijzelf en wij moderators inzien, je kan het ook even in een privébericht sturen als je dat makkelijker vindt.

Heb het nmr in mijn profiel onder persoonlijke opmerkingen gezet


Yes, ik zie hem staan. Ik heb mijn collega's gemaild. We gaan er achteraan


Yes, ik zie hem staan. Ik heb mijn collega's gemaild. We gaan er achteraan

Top, hoop nu wel dat ik wat hoor of ga zien aan de deur want mijn ticket waren ze niet kwijt de ticket moet steeds verwerkt worden en na 8 weken en sinds juli niks meer normaal kunnen doen met mijn mobiel is mijn geduld nu langzaam opgeraakt.


En is er al wat meer informatie zit nu in week 9 

Ik vind het heel vervelend worden.


Hoi @LuckyAngel, we hebben nog geen reactie gehad. Ik heb onze collega’s nog een keer gemaild


Helaas wordt het wel erg vervelend dat lange wachten en echt irritant dat de mensen gewoon geen antwoord geven aan jullie.

dit is week 9 en vanaf juli kan ik niks ben er echt klaar mee


Ik krijg net reactie dat dit opgepakt is en jouw toestel met de eerstvolgende zending mee wordt genomen. Zodra hij verzonden is krijg je daar bericht over.


Nou ik ben benieuwd 


Ik krijg net reactie dat dit opgepakt is en jouw toestel met de eerstvolgende zending mee wordt genomen. Zodra hij verzonden is krijg je daar bericht over.

Oke nu zijn we een paar dagen verder maar hoe vaak sturen ze een zending want ik moet ervoor vrij vragen.

er zijn duizenden wachtend op een iphone je gaat me toch niet vertellen dat er maar 1 keer per week een zending is.

als ik een telefoon bestel is die er meestal de volgende dag


Ik weet niet hoe vaak dit gebeurt om eerlijk te zijn. Is je toestel inmiddels binnen?


Ik weet niet hoe vaak dit gebeurt om eerlijk te zijn. Is je toestel inmiddels binnen?

Nee, nog niks! 


Ik weet niet hoe vaak dit gebeurt om eerlijk te zijn. Is je toestel inmiddels binnen?

En ben heel eerlijk zit nu in week 10 geduld begint echt op te raken nu. 


Ik weet niet hoe vaak dit gebeurt om eerlijk te zijn. Is je toestel inmiddels binnen?

Nou eindelijk heb ik het toestel binnen!!!

 

maar het heeft me 2 vrije dagen gekost. Er stond in de post nl app op maandag wordt morgen bezorgd. Dus neem gelijk vrij wat denk je wat, staat er in 1 keer smiddags nog niet ontvangen of verwerkt bij post.nl. Nou lekker dan. Dan staat er eindelijk weer op woensdagavond wordt morgen geleverd. Dus weer gelijk vrij genomen voor vandaag want er staat handtekening vereist. Ten eerste komt de beste man te vroeg, is dus maar goed dat ik thuis was en ten tweede geen handtekening gegeven!!!

 

vind alles dus wel een hele vage en rotzooi zooitje. 
Het heeft me 2 vrije dagen gekost. En vanaf Juli geen normaal bereik met de netwerk. Het kost mensen een hoop stress en gedoe. Die twee dagen kost me een hoop.

 

Eind februari mag ik mijn abonnement verlengen met een ander nmr, ja heb er 3 lopen bij jullie. Zou fijn zijn als ik het nu al mag doen doen of een mooie grote korting krijg op het toestel, want die 2 dagen vrij kost me nog meer dan de telefoon die ik nu gekregen heb.

 

Maakt overigens niet weg dat er nu eindelijk actie is ondernomen voor de iPhone 11 en daar heel blij mee ben


Hoi @LuckyAngel, bedankt voor je terugkoppeling! Fijn dat het uiteindelijk toch allemaal geregeld is. 
Helaas is het niet mogelijk je verlengdatum te vervroegen, dit staat vast op 120 dagen voor de einddatum van je contract.