Skip to main content
Beantwoord

Wanneer kan ik mijn sim only abonnement aanpassen?

• April 23, 2023
  • 5 reacties
  • 133 keer bekeken

Ikkepie
Nieuwkomer

Heb 19-4-2023 sim only abonnement afgesloten 0gb en onbeperkt bellen. Dit had moeten zijn 3gb. Wanneer kan ik dit evt laten wijzigen. 

Groetjes,

Ikkepie

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Ikkepie,

Dat kun je vanaf 20-5-2023 wijzigen. Dat kun je dan doen via MijnKPN. Of telefonisch via 0800-0402. De wijziging gaat dan in per de eerste dag van de volgende factuurperiode.    

Voor nu is het misschien handig om een losse bundel aan te schaffen. 

Dat kan via deze website : https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/extra-bundel.htm

Het activeren van een bundel kan ook per sms, hoe staat op de website beschreven. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 23, 2023

Hallo @Ikkepie,

Dat kun je vanaf 20-5-2023 wijzigen. Dat kun je dan doen via MijnKPN. Of telefonisch via 0800-0402. De wijziging gaat dan in per de eerste dag van de volgende factuurperiode.    

Voor nu is het misschien handig om een losse bundel aan te schaffen. 

Dat kan via deze website : https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/extra-bundel.htm

Het activeren van een bundel kan ook per sms, hoe staat op de website beschreven. 

Ikkepie
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 23, 2023

Had foutje gemaakt met  datum sim only abonnement afgesloten op 19-4-2023. Is het dan te wijzigen vanaf 20-05-2023.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 23, 2023

Klopt helemaal. Na één maand kun je jouw abonnement aanpassen. 

Ikkepie
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 23, 2023

Bedankt voor de snelle  reactie. 

Ikkepie
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 19, 2023

Het is prima gelukt.