Skip to main content

Kan iemand mij uitleggen waarom ik van het kastje naar de muur gestuurd word.

In mijn nieuwe telefoon zat een fabricagefout,terug naar winkel volgens hun opsturen,opgestuurd via TNTpost op verzendbewijs stond een ander adres dan naar het adres op het pakketje.Een week later gebeld KPN heeft nog niets binnen of gehoord,weer wachten.Als je een nieuw abbo wil afsluiten is de KPN als eerste bij je daarna is het Zoek het lekker zelf uit.Als dit de gebruikelijke manier is om met klanten om te gaan dan zeg ik dat dit bedrijf dus ronduit SLECHT personeel heeft en NIET meedenkt met de klant.Hoe moeilijk kan het zijn KPN ?

Hoi @Dickie1504, welkom hier. 

Wat ontzettend balen dat je een defect toestel hebt gekregen. Deze is nu teruggestuurd, maar de nieuwe heb je nog niet weer ontvangen. En nu loop je overal tegen aan. Ik wil graag eens meekijken hoe het ervoor staat. 

Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Graag inclusief bestelnummer. Ook ontvang ik graag de track and trace. Hoor graag van je als je dat hebt gedaan, dan ga ik op onderzoek. 


Beste Bart,inmiddels is er positief kontakt geweest en is het nieuwe  toestel onderweg.Dank je voor je antwoord 


Dat is helemaal super! Top.

Mocht je nog verdere vragen krijgen, dan hoor ik dat graag.Â