Skip to main content

Wanneer komen jullie met oplossingen voor de getroffenen zonder iPhones?

• 7 november 2024
  • 119 reacties
  • 2892 keer bekeken

Toon eerste bericht

119 reacties

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • 311 reacties
  • 20 december 2024

​@Francoix ik wens je veel succes bij de nieuwe provider en natuurlijk ook fijne feestdagen. 

Francoix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 509 reacties
  • 20 december 2024

Bedankt! En jullie uiteraard ook fijne feestdagen! 

Francoix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 509 reacties
  • 31 december 2024

Helaas gaan de mobiele telefoons pas eind januari over omdat er ondanks toezegging van kpn dat porteren direct mocht er toch een maand opzegtermijn gehanteerd wordt. verder ook niets van kpn meer vernomen over deze problematiek. Nog maar een maandje regelmatig de dataverbinding uit en aan gooien dan maar

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30858 reacties
  • 31 december 2024

Dat kon er ook nog wel bij😣. Ik kan via de community niets doen voor wat betreft de problematiek die je de afgelopen maanden hebt ervaren, maar ik kan wel jullie laatste maand abonnementskosten vergoeden, ​@Francoix. Ik zal dat voor beide telefoonnummers doen, het wordt dan op de volgende factuur in mindering gebracht. 

• 210 reacties
  • 2 januari 2025

Pfoe, treurig dat dit nog steeds zonder enige vordering en communicatie loopt. De iPhone 11 problematiek, welke volgens KPN de gehele capaciteit van de technische dienst opslokte, is nu toch al wel eventjes ten einde. Dan zou je toch verwachten dat men dit probleem eens serieus oppakt. Het is intussen dusdanig treurig, dat je bijna een datum gaat prikken, om één jaar storing te gaan vieren...

Verstandige zet ​@Francoix om over te stappen. Jammer dat de portering langer dan gewenst op zich laat wachten. Even doorbijten en daarna genieten van een degelijke verbinding. 

Francoix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 509 reacties
  • 7 januari 2025
SWkzx schreef:

Pfoe, treurig dat dit nog steeds zonder enige vordering en communicatie loopt. De iPhone 11 problematiek, welke volgens KPN de gehele capaciteit van de technische dienst opslokte, is nu toch al wel eventjes ten einde. Dan zou je toch verwachten dat men dit probleem eens serieus oppakt. Het is intussen dusdanig treurig, dat je bijna een datum gaat prikken, om één jaar storing te gaan vieren...

Verstandige zet ​@Francoix om over te stappen. Jammer dat de portering langer dan gewenst op zich laat wachten. Even doorbijten en daarna genieten van een degelijke verbinding. 

het gaat nooit opgelost worden. dat idee heb ik al. internet abbo is gisteren afgelopen, ga dus zo dat modem en de TV ontvanger in een doos gooien en terug sturen.

Francoix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 509 reacties
  • 12 januari 2025

Ondanks dat wij weg gaan staat de initiële vraag nog steeds open: Wanneer komen jullie met oplossingen voor de getroffenen zonder iphones? 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30858 reacties
  • 14 januari 2025

Er is al eerder in dit topic aangegeven dat we alle problemen individueel onderzoeken en als er een trend/algemene verstoring aan het licht komt, we daarop verder acteren. Er is geen algemene oplossing voor een probleem waar niet iedere klant tegenaan loopt.

• 210 reacties
  • 14 januari 2025

Kijk ​@Marcia van KPN, dat is natuurlijk helemaal mooi. Echter zoals tevens eerder in dit topic en ook andere topics aangegeven: die individuele onderzoeken lopen veelal op helemaal niets uit. Als er al een onderzoek gestart wordt... Zo wel: men ziet bij de TD geen problemen. Maar de klanten ervaren ze wel.. De vraag is dus al vanaf mei 2024: Waar moeten de klanten met klachten nou toch heen? TD weet het probleem niet te vinden. Klantenservice roept ieder telefoongesprek weer wat nieuws. Klachtenafdeling praat zich er steeds mooi uit en laveert een beetje tussen de TD en klantenservice. En Samsung, die trekt z'n handen van de zaak.. Immers heb je als klant een probleem met KPN, die zich enkel bij KPN voordoet.

Dus, erg leuk die individuele aanpak. Maar die aanpak lijkt z'n vruchten totaal niet af te werpen. Klanten betalen maandelijks. KPN doet verder niets. Maar de schijn wordt dan keer op keer opgehouden om nog ‘eventjes’ af te wachten en een ticket aan te laten maken. Maar de realiteit is dat de dagen al maanden voorbijgaan, zonder enige vordering. Communicatie is nog steeds 0,0. Technische dienst heeft het nog steeds zeer druk begrijp ik… Maar vorig jaar had men het druk met de iPhone 11.. Maar dat probleem hebben jullie opgelost met de omruilactie naar een 13. Dus waar heeft men het nu zo druk mee? Ik vrees helaas niet met de individuele niet-iPhone-klachten.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16283 reacties
  • 14 januari 2025

Ik snap dat jij het zelf niet ziet, maar het werkt wel. Door de individuele aanpak kunnen dingen juist als algemeen ding gevonden worden als dat er is. Maar de oplossing blijft een individueel iets zoals gezegd. Als de technische dienst er mee bezig is, zullen zij daar op terugkomen.

Francoix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 509 reacties
  • 14 januari 2025
Jasper van KPN schreef:

Ik snap dat jij het zelf niet ziet, maar het werkt wel. Door de individuele aanpak kunnen dingen juist als algemeen ding gevonden worden als dat er is. Maar de oplossing blijft een individueel iets zoals gezegd. Als de technische dienst er mee bezig is, zullen zij daar op terugkomen.

dat komen zij dus niet.

ook is het geen individueel probleem maar van KPN mag er niet in andere topics gereageerd worden.
Met heel kinderachtig gedrag van KPN moderators als gevolg in de DM:

Ik denk dat dit niet de manier is van een publiek forum modereren.
Mijn reacties waren gewoon on topic, en meer om aan te geven dat in de topics waar precies hetzelfde gebeurt de mensen er niet alleen in staan.

maar goed mij wordt weer gedreigd met een ban. KPN kan de tijd beter steken in het voor elkaar krijgen van haar interne afdelingen die duidelijk niet (samen)werken.

van mij heeft ze dan ook deze reactie terug gehad.

KPN, fix die shit en stop met dit kinderachtige gedrag. Laat het probleem niet bij de klanten liggen. 

Admin: privéberichten verwijderd

Francoix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 509 reacties
  • 14 januari 2025
Marcia van KPN schreef:

Er is al eerder in dit topic aangegeven dat we alle problemen individueel onderzoeken en als er een trend/algemene verstoring aan het licht komt, we daarop verder acteren. Er is geen algemene oplossing voor een probleem waar niet iedere klant tegenaan loopt.

het is geen algemeen probleem. het is een algeheel probleem. we zijn al vanaf Mei 2024 bezig. en individueel oppakken? dat gebeurt duidelijk ook niet.

Moeten alle klanten weg lopen?

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 14 januari 2025

Francoix schreef:

Met heel kinderachtig gedrag van KPN moderators als gevolg in de DM:

Dit is natuurlijk ongehoord, je deelt een privébericht dat jou in alle vertrouwelijkheid gestuurd is.

Je kunt het nog zo oneens zijn met de gang van zaken maar dit is ronduit onfatsoenlijk en verwerpelijk.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30858 reacties
  • 14 januari 2025

Voor de meelezers: er zijn zeker weten zaken geweest die KPN anders had kunnen doen in deze situatie en we hebben op de community onze best gedaan om te helpen. Helaas komen hier niet nader tot elkaar en het openbaar delen van privéberichten heeft in dit geval geresulteerd in een ban voor Francoix.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 14 januari 2025

Die ban had niet nodig geweest en bevestigd juist het punt.

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 14 januari 2025

Uno Deluxe schreef:

Die ban had niet nodig geweest en bevestigd juist het punt.

Als jij vertrouwelijke communicatie (privéberichten) publiekelijk maakt dan ga je mijns inziens toch echt een rode lijn over.

Chris en Fem
Slimmerik
  • Slimmerik
  • 201 reacties
  • 14 januari 2025

Ja en nee dat het te ver gaat.

Laat ik het uitleggen, of proberen, sommige snappen het pas als ze zelf in de situatie zitten (bij god ik hoop dat jullie dit niet hoeven mee te maken).

Ja ik zou het zelf niet doen zoiets prive is prive.
Nee want ik kan de persoon zelf ook heel goed begrijpen hoe frustrerend de situatie is op basis van mijn eigen ervaring met KPN diverse afdelingen en het forum hoe een deel van de moderatoren reageert.
En na al die tijd nog geen oplossing of reactie fatsoenlijk terug vanuit KPN.

Ik als gedupeerde van KPN met 2 abonnementen met problemen om bereikbaar te zijn en geen werkend mobiel internet wat bij datzelfde abonnement hoort sinds mei 2024 en nog steeds geen oplossing of reactie terug van de TD op een ticket dat inmiddels 2-3 maanden openstaat via de klachtenafdeling notabene!!! en met mijn eigen topic hiervoor.

Ook ik laat/liet me geregeld horen, tegenwoordig voornamelijk in mijn eigen topic.
Ik snap van sommige hier de frustraties en hel die je doorstaat enorm goed, ik kan niet zeggen dat ik netjes ben behandeld door KPN,  met uitzondering van 1 of 2 moderatoren hier op dit forum hebben wel normaal respectvol begripvol gereageerd en proberen behulpzaam te zijn, maar het leeuwendeel van KPN klantenservice, TD en klachtenafdeling was/is echt onbeschoft, beledigend en bedreigend.

Dat er een groep is die problemen heeft is duidelijk, dat het alleen door 99,9% van KPN wordt afgedaan als het is je eigen schuld en je moet het zelf maar oplossen mentaliteit helpt dan niet mee, dat de TD hun afspraken niet nakomt en dat je ticket wordt afgesloten want je reageert niet en de andere reden is dat TD te laat is, je ticket wordt na een bepaalde tijd automatisch gesloten. Dat is toch echt een onterechte actie van de TD en maakt je radeloos want om een ticket weer aangemaakt te krijgen is soms echt niet makkelijk of onmogelijk.

Wat zou jij doen als je al sinds mei 2024 tegen een ongelooflijke dikke metalen plaat aan loopt te praten en je elke keer hetzelfde hoort : mooie woorden maar niks wordt nagekomen, dat je ziet hoe een dierbare bijna dood gaat omdat je 112 niet kon bellen omdat je KPN netwerk niet werkt en je niet de keus en financiën had om een extra telefoonnummer te kopen in vorm van prepaid (opwaarderen) of abonnement?

Wat doe je als je geen keuze hebt anders dan hopen dat KPN je hoort nadat je al sinds mei 2024 aardig en netjes bent geweest, mag er een emmer overlopen, mag je je frustraties laten horen?
Mag je verwachten dat KPN je dan eindelijk is serieus gaat nemen of moeten we (degene die de problemen ervaren en geen oplossing krijgen) allemaal maar doodvallen?

Iedereen is anders, gelukkig maar anders zou het saai worden, maar de reacties hier op het forum over het topic KPN en TD in combinatie met de problemen die een deel van de gebruikers (android en apple) sinds mei 2024 en hoe KPN er mee omgaat of juist niet mee omgaat, snap ik compleet.

Wat zou jij doen als je tot het bot getergd wordt door hoe KPN de dingen aanpakt (specifiek de Android gebruikers)?

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 62 reacties
  • 14 januari 2025

ik snap het probleem niet, die ' vertrouwelijke communicatie' wordt door KPN medewerkers vanuit hun functie gedaan toch? 

Ik heb diverse chats met leugens, valse voorwendselen en zelfs treiteropmerkingen 1-op-1 naar Radar en mijn rechtsbijstandsverzekering doorgezet. Geen medelijden met mensen die betaald worden om tegen klanten te liegen hoor.

Inzake het Android probleem: als we kijken naar hoe KPN het Iphone 11 prolbeem op pakt (eerst ontkennen, vervolgens afzwakken en pas door externe druk erkennen dat er een probleem is) snap ik de kritische houding wel.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30858 reacties
  • 15 januari 2025

Nog even een reactie, voordat we weer on topic gaan: ik snap echt dat frustraties hoog op kunnen lopen en dat je vanuit een gevoel van onmacht soms dingen zegt die niet zo handig zijn. Maar we hanteren wel onze huisregels en het delen van privéberichten openbaar is nu eenmaal niet toegestaan. Dat geldt ook voor het aanmaken van nieuwe accounts als je een ban hebt. We maken daarin geen uitzonderingen.

Reageer