Skip to main content

Ben nu al weken bezig met een oplossing voor 4G op mijn iPhone 11. Melding is in juli al gemaakt en vorige week ook al geprobeerd met een nieuwe simkaart, maar ook dat is niet de oplossing. 
buiten heb ik gewoon geen internet en ben niet bereikbaar via app of mail. 
mis hierdoor belangrijksten van werk en privé. Navigatie doet niets en toestel wordt ontzettend warm door het steeds blijven zoeken van verbinding. Hoor van veel mensen dat je telefoon kan omruilen voor een iPhone 13 die wel zou werken. Heb nog steeds niets gehoord vanuit KPN

JWL

hey, 

ja een nieuwe simkaart is nu geen oplossing meer, mij is verteld dat het oververhitten permanenten schade heeft aangericht. Wat betreft de oplossing om de iPhone om te wisselen, ja ze zullen je hier over bellen maar reken zeker op 2-3 maanden vanaf eerste melding. Ook belangrijk om te onthouden KPN zet niks op de mail of geeft geen beloftes op de papier, het moment dat ze je bellen is het enige moment dat je met de technische dienst in contact kan komen, dus mijn aanbeveling voer het gesprek op speaker en dan met een andere telefoon of laptop het gesprek opnemen. dan weet je in ieder geval dat je houvast hebt om KPN aan hun beloftes te houden.


Ben nu al weken bezig met een oplossing voor 4G op mijn iPhone 11. Melding is in juli al gemaakt en vorige week ook al geprobeerd met een nieuwe simkaart, maar ook dat is niet de oplossing. 
buiten heb ik gewoon geen internet en ben niet bereikbaar via app of mail. 
mis hierdoor belangrijksten van werk en privé. Navigatie doet niets en toestel wordt ontzettend warm door het steeds blijven zoeken van verbinding. Hoor van veel mensen dat je telefoon kan omruilen voor een iPhone 13 die wel zou werken. Heb nog steeds niets gehoord vanuit KPN

JWL

Ik heb half juni melding gemaakt van mijn probleem en ook gezegd dat ik al sinds eind mei last heb. Inmiddels voorzien van een iPhone 13 en alles werkt weer zoals behoren. 
Maar ze doen vrij geheimzinnig over de iPhone 13 ruil. Ik zou gewoon blijven bellen en klagen. 


Reageer