Skip to main content

Vandaag is het vier weken geleden dat ik gebeld ben over de omwisseling van mijn iphone 11 naar een iphone 12. Tot op heden heb ik nog geen nieuwe telefoon ontvangen. Kunnen jullie zien wanneer ik deze kan verwachten? 

De verbindingsproblemen duren nu wel heel erg lang… 

Goedemorgen @Lisanne Kalisvaart! Ik snap dat het heel lang duurt allemaal. 

We kunnen helaas niet zien wanneer jij de omruiling mag verwachten. Laten we het deze week nog afwachten en anders doen wij volgende week navraag bij onze logistieke partner.


Ik heb hem helaas tot op heden nog niet ontvangen of een track en trace gehad…


Hallo @Lisanne Kalisvaart, door een fout aan onze kant heeft de uitlevering van de iPhone 12 bij o.a. jou vertraging opgelopen. Voor jou en andere getroffenen is de verzendpartij deze week bezig alsnog de telefoons af te leveren. Uiterlijk 1 a 2 dagen na de kerst zou jij de iPhone 12 moeten hebben. 


Tot op heden heb ik nog geen track en trace gekregen, dus lijkt het mij niet meer haalbaar 1 a 2 dagen na de kerst. Zou je dit voor mij na kunnen kijken of hij al verstuurd is?


Helaas de 2 dagen na kerst ook niet gehaald…

kunnen jullie er voor mij achteraan gaan of hij überhaupt nog komt? 


Ik zou gezien eerdere informatie die aan ons verstrekt is, verwachten dat je deze week vlak voor het nieuwe jaar de iPhone 12 zult ontvangen. Ik heb het in ieder geval voor je nagevraagd @Lisanne Kalisvaart 


Vandaag is het vier weken geleden dat ik gebeld ben over de omwisseling van mijn iphone 11 naar een iphone 12. Tot op heden heb ik nog geen nieuwe telefoon ontvangen. Kunnen jullie zien wanneer ik deze kan verwachten? 

De verbindingsproblemen duren nu wel heel erg lang… 

Pff ja hier idem dito 30-11 gebeld voor de omruiling en vervolgens 15-12 een sms bericht gehad dat mijn iPhone 12 binnen 10 dagen zou worden verstuurd maar helaas nog niets ontvangen en gisteren weer met de klanten service gebeld maar die jongeman zei wel dat hun nog minder gegevens hierover hadden dan wij hoe is dat in godsnaam mogelijk vervolgens heb ik tot 2 keer toe gisteren het nummer gebeld die mij heeft gebeld voor de omruiling maar steeds wordt de verbinding verbroken … wat hebben we hier nu aan laten ze gewoon eerlijk zijn en vertellen waarom het zo lang duurt


Tot op heden heb ik nog geen track en trace gekregen, dus lijkt het mij niet meer haalbaar 1 a 2 dagen na de kerst. Zou je dit voor mij na kunnen kijken of hij al verstuurd is?

Hier ook niet grr


@Jeroen_dB heb je al iets gehoord? Tot op heden nog steeds geen track en trace ontvangen.


@Jeroen_dB heb je al iets gehoord? Tot op heden nog steeds geen track en trace ontvangen.


hier ook nog steeds niet gisteren weer gebeld met de kpn die mij ook heeft gebeld voor de omruiling maar die zouden er achter aan gaan en me terug bellen maar nog steeds niets gehoord   


Niet normaal… je leest het ook alleen maar 


De 10 dagen die in het sms’je van KPN beloofd waren, worden op deze manier niet waargemaakt. Hebben jullie enig idee of de telefoon nog onze kant op wordt gestuurd of dat we nog weken moeten wachten?


Nou het is ook echt overal hetzelfde… 

En wij moeten ons wel houden aan hun termijn uiteraard. 


@Jeroen_dB heb je al enig idee wanneer ze verstuurd gaan worden? Want voor het nieuwe jaar is uiteindelijk ook niet gelukt…


Ze hebben mij zaterdag gebeld en gezegd dat als er woensdag nog niets binnen was ik weer contact met ze moest opnemen want diegene zei dat ze kon zien dat ze er mee bezig waren …. ben benieuwd ‼️


@Jeroen_dB heb je al enig idee wanneer ze verstuurd gaan worden? Want voor het nieuwe jaar is uiteindelijk ook niet gelukt…

Dat is zeer teleurstellend. Vanochtend heb ik een mail richting de afdeling gestuurd. Hopelijk is er snel duidelijkheid zo aan het begin van het nieuwe jaar. 


Hoi @Jeroen_dB heb je al reactie gehad van de afdeling?


@Jeroen_dB ik lees in andere topics dat je voor hen een reactie hebt ontvangen, toevallig ook voor mij?


Ik heb nieuws! Er stond blijkbaar een verkeerd adres genoteerd. Het verstuurde toestel komt nu weer retour naar ons (die kon immers niet afgeleverd worden) en zodra dat het geval is, wordt er opnieuw een toestel verstuurd. Nu naar het juiste adres. 


Top! Hebben jullie dan het andere adres doorgegeven? Heb ook helemaal geen track en trace gekregen, dan had ik namelijk gelijk gezien dat het een verkeerd adres was… 


We hebben het andere adres inderdaad doorgegeven! Normaliter krijg je een track en trace bij het verzenden. Hopelijk gaat dit nu wel zo zijn!


@Marcia_ ondanks dat ik weer geen track en trace heb gekregen, heb ik vandaag de iPhone 12 ontvangen. Bedankt voor het omzetten van het adres.