Skip to main content

Ik besteld de telefoon zondag 19 november. Nog steeds niet geleverd. Als ik trackingnummer volgen elke dag sorry wordt morgen geleverd vanaf maandag, laatste update : 

November 22, 10:00

Sorry, delivery time has been updated. We're unable to deliver your parcel today.

Delivery time is being calculated

 

Ik heb echt nodig de telefoon, kunnen jullie iets te doen, dat mijn telefoon terug naar jullie gaan, en misschien zelf ophalen? Ik ben echt boos op de postnl, echt niet tevreden.

Kunnen jullie helpen?

Welkom op het forum van KPN @Sandor58 

 

Om te beginnen is het deze week “Black Friday” waarop half Nederland op de beste deals aan het jagen is, en dat dan ook vaak online gaan bestellen.
Tijdens deze dagen is het super druk bij alle pakketbezorgers in Nederland, waardoor sommige pakketten vertraging op kunnen lopen.

Je hebt jouw bestelling afgelopen zondag 19 november 2023 geplaatst, was dat gewoon via de website van KPN?? Of via een andere website zoals Belsimpel?

Daarnaast zijn we nu 5 dagen verder, en het toestel is nog steeds niet bij je bezorgd, wat ik eerlijk gezegd best wel lang vindt duren, ondanks de drukte wegens Black Friday.
In het engels wordt nu gezegd, dat er een nieuwe bezorgtijd wordt berekend en je het pakketje dus vandaag niet meer zult gaan ontvangen.

Heb je jouw bestelling al eens gecheckt via Mijn Bestelling , als jouw bestelling via de website van KPN hebt gedaan?
Wat wordt daar momenteel vermeld als status?

KPN kan nu nog weinig voor je betekenen, omdat jouw bestelling in feite nog onderweg naar jouw is.
Mocht uiteindelijk blijken dat jouw toestel is zoek geraakt, dan kan KPN een onderzoek (in samenwerking met PostNL) opstarten, maar dat is nu nog niet het geval zover ik het kan overzien.

Heb je jouw bestelling gedaan via een andere website (zoals Belsimpel), dan dien je daarmee contact opnemen.