Skip to main content

Wanneer krijg ik mijn geld terug van een retour gestuurde mobiel?? Ook verlengde abonnement is nog niet geannuleerd. Wacht nu al meer dan 14 dagen. Word steeds van het kastje naar de muur gestuurd. En dik 5 uur aan de lijn gehangen. De 10 werkdagen zijn al voorbij. De maat is vol. Er word van alles belooft maar hoor en zie helemaal niks ☹️

Hoi Thomas, 

Bedankt voor je feedback, inmiddels wordt er eea uitgezocht en wordt er contact opgenomen met het distributiecentrum om na te gaan waar het pakketje (telefoon) is, zodat deze verwerkt kan worden. 
Er wordt gezegd dat het 10 werkdagen duurt maar we gaan inmiddels de 3e week in?

Ik hoop dat het snel afgehandeld kan worden

Dus ik wacht nog maar even af

Heb precies hetzelfde probleem. Word van het kastje naar de muur gestuurd. Inmiddels ook al meer dan 2 weken. En aan de telefoon kom ik ook niet verder. Wie kan mij helpen???

 

Admin: verplaatst naar eigen topic


Heb mijn mobiel retour gestuurd en mijn verlenging laten annuleren. Zou allemaal netjes geregeld worden maar na 14 dagen nog niet gebeurd. Niets meer vernomen van kpn. Na 5 uur in totaal aan de telefoon te hebben gehangen word mij van alles belooft en steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Hoor steeds we zijn er mee bezig. Belachelijk helemaal klaar mee 😡

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic. 


Heb de mobiel 3 weken terug retour gestuurd maar nog steeds niet mijn geld terug. En verlengde abonnement ook nog niet geannuleerd. Word steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Inmiddels al 20 keer mijn verhaal moeten doen. Ben er klaar mee.…

Wie kan mij wel helpen????


Hoi @Moontje16, welkom op ons forum!
Hier gaat altijd even overheen maar dit is wel erg lang. Ik begrijp dat mijn collega's het al aan het uitzoeken zijn?

Via het forum kan ik niet veel meer dan mijn telefonische collega's maar ik kijk graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Goedemiddag Thomas, heb mijn gegevens ingevuld. Weet niet of u verder nog iets nodig heeft. Maar heb kontakt opgenomen met jullie dat ik de mobiel retour wilde sturen. Ben ook maandags 3 juli gebeld door iemand van kpn. Zou hem retour sturen met de ingevulde retour formulier. Dan kwam alles goed. Heb dat ook gedaan op 4 juli en 6 juli is hij ontvangen. Tot op heden nog niets gehoord. Regelmatig kontakt met jullie opgenomen. Word steeds van het kastje naar de muur gestuurd en steeds doorverbonden met elke keer een wachttijd van 15 min. Eerst was het 5 werkdagen, daarna 10 werkdagen. Vorige woensdag een formulier ingevuld waarvan ik een bevestiging zou krijgen. Niet gehad. En nu hoor ik alleen steeds bezig. Ligt op de juiste afdeling. Werd zelfs weggedrukt. Niet netjes. Heb het geld hard nodig voor andere dingen. Waarom duurt het zo lang?? Nu moet ik al 2 x 10 werkdagen wachten. Ben er klaar mee. Krijg het idee dat ik voor de gek gehouden word.


Ik heb mijn collega's ook nog even gemaild @Moontje16, zodra ik reactie heb zal ik dat met je delen. Ik verwacht dat dat na het weekend zal worden.


Ik hoop dat ik dan eindelijk mijn geld terug krijg. Zit dan op 4 weken. Ook zou mijn verlenging geannuleerd worden. Vind dit niet normaal eerlijk gezegt. Er was zelfs een collega. Die zei als je na 10 werkdagen nog niks heb. Dan moest ik gelijk weer kontakt opnemen en werd het gelijk teruggestort. Waarop een andere collega zei dat gaat niet zomaar. Ben er eigenlijk een beetje klaar mee met al die valse beloftes en ook met kpn. We zijn al zo lang klant. Maar als kpn zo denkt met ons om te moeten gaan.... zit er dan aan te denken om over te stappen.


Bedankt voor je geduld @Moontje16, ik heb inmiddels reactie van mijn collega's. De verlenging is geannuleerd en de correctie staat ook al klaar om verwerkt te worden!