Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde Michelle, ben benieuwd naar de status.. zou je willen laten weten als je meer weet?

Hallo @Gijs Kln, om het overzichtelijk te houden heb ik voor jouw vraag even een eigen topic aangemaakt. Ik heb vanochtend navraag gedaan. Zodra er duidelijkheid is, dan laten wij dat weten. 


Oké, ik hoor het graag! 


Ik heb begrepen dat er wat onduidelijkheid is over welk toestel er op dit moment gebruikt wordt. Zou jij ook voor de zekerheid het imei-nummer van de iPhone waar het om gaat in je profiel (‘persoonlijke opmerkingen’) willen zetten en even laten weten dat je dat gedaan hebt? Zodra opnieuw reactie heb, laat ik het natuurlijk weten.


Heb het imei nummer op mijn profiel gezet, ik snap niet zo goed waarom. Dat is toch de reden waarom we gebeld zijn? Duurt allemaal wel erg lang, er is elke keer wat anders aan de hand.


Bedankt @Gijs Kln, ik heb hem doorgegeven aan onze collega's. Als ik het goed zie ontbrak het laatste cijfer uit het IMEI nummer die zij hadden


Goedemorgen, 

We zijn bijna weer een week verder, is er al wat duidelijkheid?

hoor het graag!


Hallo @Gijs Kln, deze week gaat dan eindelijk de iPhone 12 die voor jou is de deur uit. De collega's van de logistiek geven dat zojuist per e-mail aan.Â