Beste KPN,
Via deze weg wil ik mijn ontevredenheid uiten richting KPN….
In Juli 2022 merkte ik dat ik problemen had met internet op mijn Iphone 11. hiervoor ben ik toen diverse malen in de KPN-winkel geweest. Nadat ik op advies een nieuwe sim-kaart en de software opnieuw had geïnstalleerd waren de problemen nog steeds niet opgelost.
24 oktober is er dan eindelijk door een medewerker een ticket aangemaakt voor het probleem en werd mij verteld dat het probleem inmiddels bekend was en dat het snel opgelost zou worden, maar dat ik moest wachten tot ze contact met ons op zouden nemen.
het bleef maanden stil vanuit de kant van KPN en op 30-1-2023 is er na diverse telefoontjes wederom een ticket aangemaakt en er werd aangegeven dat ik benaderd zou worden, maar wederom is dit niet gebeurd.
Begin april is er wederom na telefonisch contact vanuit mijn kant een ticket aangemaakt en uiteindelijk kreeg ik op 11 april bericht van KPN dat ik een vervangend toestel zou krijgen. Wel moest ik eerst mijn toestel opsturen en het was onduidelijk binnen welke termijn ik mijn nieuwe toestel zou ontvangen. Dus of ik maar even een tijdelijk toestel wilde regelen voor de tussentijd….. Dit vind ik heel apart, zeker als er andere personen in mijn omgeving eerst een nieuw toestel hebben ontvangen en vervolgens hun oude retour hebben moeten sturen.
6 mei 2023 heb ik uiteindelijk nadat ik een tijdelijk toestel heb kunnen regelen mijn toestel via de winkel opgestuurd naar KPN (reparatienummer: Z25829903). Vervolgens krijg ik op 10 mei 2023 bericht dat de reparatie is uitgevoerd en dat er geen defect is geconstateerd en dat het toestel terug gestuurd wordt naar mijn huisadres. Gelukkig bleek er in het pakketje toch mijn nieuwe vervangende toestel te zitten, waardoor mijn internet problemen eindelijk zijn opgelost.
Maar in de winkel en de medewerkers van de klantenservice hebben mij ook steeds aangegeven dat ik gecompenseerd zal worden in mijn abonnementskosten, want ik heb voor de periode juli 2022 tm mei 2023 wel de volledige abonnementskosten betaald, terwijl ik geen gebruik kon maken van de diensten waar ik dik voor betaal.
Om hier duidelijkheid te krijgen ben ik nogmaals naar de winkel geweest en gebeld met de klantenservice, maar krijg ik wederom van niemand duidelijkheid wanneer ik mijn compensatie kan verwachten.
nu zijn we inmiddels weer ruim 2 maanden verder en heb ik nog steeds niks terug gezien van de compensatie van de kosten en ben ik heel benieuwd wanneer KPN dit gaat oplossen…
Ben inmiddels al meer dan 20 jaar trouwe klant van KPN, maar dit doet mij wel denken of KPN nog wel steeds bij me past…..
Hopelijk krijg ik via deze weg de duidelijkheid waar ik al een jaar naar op zoek ben en dat ik deze ellende kan afsluiten, want dit kost me te veel negatieve energie!!