Skip to main content

Hoi KPN,

 

Zetten jullie vragen ook door naar personen binnen kpn met beslisbevoegdheid? Dan heb ik een mooie, ik weet dat de forumreageerders antwoorden met een standaardreactie...

Wanneer is de multisim beschikbaar voor de Samsung Galaxy Watch?

Inge

 

Dit is nu de derde keer in een maand tijd dat je deze vraag stelt. 
 

Het tweede topic is daarna afgesloten door een moderator en dat is niet zonder reden gebeurd. Het heeft geen zin om steeds weer die (standaard)vraag te stellen, want dan krijg je inderdaad ook steeds een standaardantwoord. 


Goed geteld. Maar er komt nooit een inhoudelijk antwoord. Waarom het nu nog niet beschikbaar is, per wanneer wel. Er wordt al een jaar om gevraagd en nog is kpn geen stap verder....


Op het moment dat de datum van introductie duidelijk is, dan wordt het zeker uitgebreid via de website en dit forum aangekondigd. 
 

Bij de Apple-watch was dit niet anders. KPN geeft nooit van te voren dit soort dingen aan. Het idee daarachter lijkt mij wel duidelijk. Als de geplande introductie door omstandigheden niet gehaald wordt, dan heb je duizenden ontevreden klanten. 

 

 

Het standaard-antwoord :

 

 

Is KPN Multisim ook beschikbaar voor klanten met een Samsung smartwatch?

 

KPN Multisim is nog niet beschikbaar voor Samsung smartphones en watches. We werken er hard aan om Multisim ook voor Samsung wearables te activeren.

 

Hou dit forum in de gaten voor het laatste nieuws. 

Bron: 

 

 


Tsja, geen streefdatum geven, leidt er nu toe dat ik ga overstappen naar de concurrent t-mobile, die wel al gewoon multisim voor de Samsung smartwatch heeft, ook voor 5 euro per maand. Èn een goedkoper abonnement. Ik krijg voor minder per maand daar onbeperkt internet, en dan nog netflix en videoland er zo bij. 

Let wel: ik was zeker bij KPN gebleven als ik wist dat daar dit jaar nog multisim voor de Samsung smartwatch zou komen. Tja, en nu zet ik dan ook maar meteen alles over: internet thuis, TV, het abonnement van mijn beide kinderen. 

En dat allemaal omdat KPN de klant niet snapt: ik loop doordeweeks met 2 telefoons, 1 van mijn werk en mijn privé toestel. Een smartwatch met esim is veel prettiger. Maar ik neem uiteraard geen Apple watch bij mijn Samsung s21. En ik ga ook geen nieuw toestel nemen om de watch te laten matchen. Dus als zo'n groot bedrijf zich dan zo opstelt: toedeloe!


Tsja, geen streefdatum geven, leidt er nu toe dat ik ga overstappen naar de concurrent t-mobile, die wel al gewoon multisim voor de Samsung smartwatch heeft, ook voor 5 euro per maand. Èn een goedkoper abonnement. Ik krijg voor minder per maand daar onbeperkt internet, en dan nog netflix en videoland er zo bij. 

Let wel: ik was zeker bij KPN gebleven als ik wist dat daar dit jaar nog multisim voor de Samsung smartwatch zou komen. Tja, en nu zet ik dan ook maar meteen alles over: internet thuis, TV, het abonnement van mijn beide kinderen. 

En dat allemaal omdat KPN de klant niet snapt: ik loop doordeweeks met 2 telefoons, 1 van mijn werk en mijn privé toestel. Een smartwatch met esim is veel prettiger. Maar ik neem uiteraard geen Apple watch bij mijn Samsung s21. En ik ga ook geen nieuw toestel nemen om de watch te laten matchen. Dus als zo'n groot bedrijf zich dan zo opstelt: toedeloe!

Helemaal mee eens! Ik ben to zover een tevreden klant van KPN maar hier laten ze toch echt steken vallen. Helemaal als je ziet dat de buren het gewoon allemaal in orde hebben en het daar blijkbaar geen probleem is.


Ik ben inmiddels ook al maanden aan het wachten wanneer KPN met nieuws komt over de multisim voor de Samsung smartwatch. 

Ik lees alleen dat er geen nieuws is, maar zijn jullie er wel mee bezig of heeft dit gewoon geen prioriteit?  Heel eerlijk, dit is technisch natuurlijk zo geregeld. 

Wellicht liggen er afspraken met Apple en wordt op deze manier Samsung uitgesloten. Dat kan maar dan is KPN voor mij niet meer de juiste partij en zal ik helaas over moeten stappen naar een provider die dit wel voor mij kan aanbieden. 

 

Leuk dat een moderator roept dat hij geen informatie heeft, maar daar schieten wij natuurlijk niks mee op. 

Ik wil alleen weten of KPN hiermee bezig is? Dat kan geen moeilijk antwoord zijn? Er zijn namelijk twee smaken JA/NEE?

 


Goedemiddag, Ik ben ook benieuwd of jullie al met de multisim komen voor de smartwatch

 Als T-Mobile het moet kpn het ook kunnen doen. Anders eens de samenwerking met samsung of tmobile aangaan hierin.

De optie bestaat namelijk al wel moet alleen nog bij jullie komen.


Vanaf vandaag is de KPN Multisim ook beschikbaar voor de Samsung Galaxy Watch:
 


Eventuele vragen of opmerkingen kun je kwijt in het bovenstaande topic!