Skip to main content
Antwoord

Wanneer neemt KPN mijn mobiele nummer over van mijn huidige provider?

• October 4, 2023
  • 2 reacties
  • 206 keer bekeken

Ik ga met mijn mobiel van Odido net nummerbehoud verstappen naar KPN. Ik heb inmiddels mijn nieuwe telefoon en simkaart ontvangen. Wanneer gaat mijn KPN abonnement in en wanneer kan ik de nieuwe telefoon en nieuwe SIM kaart gaan gebruiken?

Wie kan mijn vraag beantwoorden?

Beste antwoord door RBxx

Heb je de sms van KPN, waarin je gevraagd wordt om de aanvraag voor nummerbehoud te bevestigen, al beantwoord met een sms JA naar 6688? Dan krijg je een sms terug waarin ook de overstapdatum staat. Ook krijg je nog een bevestiging per mail. De datum wordt in overleg met de oude provider bepaald en is aansluitend aan de einddatum van het oude contract.

Het toestel kan je direct gaan gebruiken. Stop daar zolang de simkaart van de oude provider in. Op de overstapdag vervang je die dan door de KPN sim, zoals aangegeven in de mail.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 4, 2023

Heb je de sms van KPN, waarin je gevraagd wordt om de aanvraag voor nummerbehoud te bevestigen, al beantwoord met een sms JA naar 6688? Dan krijg je een sms terug waarin ook de overstapdatum staat. Ook krijg je nog een bevestiging per mail. De datum wordt in overleg met de oude provider bepaald en is aansluitend aan de einddatum van het oude contract.

Het toestel kan je direct gaan gebruiken. Stop daar zolang de simkaart van de oude provider in. Op de overstapdag vervang je die dan door de KPN sim, zoals aangegeven in de mail.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 4, 2023

Hoi Ruud, dankjewel voor het duidelijke antwoord. Ik heb niet goed opgelet en zie inderdaad de overstapdatum staan in het SMS’je van Odido.

Met vriendelijke groet,

Gerard