Skip to main content

Hoi , ik wacht al bijna 2 weken op een bestelling betreft de multisim icm applewatch ultra 2 celluar

ik krijg per week wel een update dat het nog niet zo ver is maar kom op zeg , wees eens wat duidelijker , hoe lang moet ik nog wachten ?

Groetjes Roy

Er zijn er met jou velen die wachten. Zelfs mensen die op de dag van release besteld hebben, die de Watch nog niet binnen hebben. Ik vrees dat het nog wel even gaat duren.


Hoi , ik wacht al bijna 2 weken op een bestelling betreft de multisim icm applewatch ultra 2 celluar

ik krijg per week wel een update dat het nog niet zo ver is maar kom op zeg , wees eens wat duidelijker , hoe lang moet ik nog wachten ?

Groetjes Roy

 

Hoi @smifje1 (Roy),

Elk jaar zijn er bij bepaalde producten (zoals bij de nieuwste iPhone en Watch, die net zijn uitgekomen) van Apple levertijden, die variëren van 1 tot zelfs 7 weken afhankelijk van het model, kleur en geheugencapaciteit. 

Dit geldt ook voor jouw bestelde Apple Watch Ultra 2.

Op dit moment (zaterdag 14 oktober 2023) kan de levertijd oplopen tot 2 weken, voordat je de Apple Watch Ultra 2 in huis hebt, maar dat kan ook zo weer veranderen afhankelijk van wat Apple uitlevert aan KPN.

Maar aangezien je al bijna 2 weken zit te wachten, zal het waarschijnlijk niet lang meer gaan duren voordat je een e-mail ontvangt vanuit KPN, dat hij onderweg naar je is per koerier of pakketpost.
De kans is dus groot dat je ergens vooraan op de wachtlijst staat bij KPN.

Let wel! KPN is afhankelijk van wat Apple uitlevert aan producten, en ook wanneer deze in hun magazijn van KPN binnen komen.

Daarnaast kun je altijd jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling , vul het bestelnummer en je postcode in, en je ziet gelijk de laatste stand van zaken.


Hi @smifje1,

Ik heb eigenlijk weinig meer toe te voegen aan het bericht van @Michel.uit.Arnhem, behalve dan dat er vandaag schot in de zaak zit en aardig wat klanten aangeven dat de bestelling nu verder loopt. Daarom heb ik goede hoop dat jij hetzelfde zult zien als je een kijkje neemt bij  Mijn Bestelling 😊


Waarom is de levertijd bij KPN 2 tot 3 weken, terwijl de Apple Watch bij Apple gewoon op voorraad is en de volgende dag geleverd kan worden.

 Is er nergens meer info over levertijd?


Waarom is de levertijd bij KPN 2 tot 3 weken, terwijl de Apple Watch bij Apple gewoon op voorraad is en de volgende dag geleverd kan worden.

 Is er nergens meer info over levertijd?

Beste @Vdveen1954 ,

Dit heeft alles te maken met de levertijd vanuit Apple zelf richting KPN de provider.
KPN is 100% afhankelijk van wanneer Apple producten aan hun uitlevert, en ook hoeveel.

De (verwachte) levertijd is op dit moment inderdaad 2 tot 3 weken, voordat hij verzonden kan worden naar klanten die hem besteld hebben, en ook op volgorde op de wachtlijst.

Als je hem direct bij Apple zou bestellen, dan komt deze Apple Watch Ultra 2 direct vanuit hun eigen hoofdmagazijn van Apple zelf, en zit er dus geen tussenpartij (bijvoorbeeld KPN) tussen, die afhankelijk zijn van de uitlevering vanuit het hoofdmagazijn van Apple.
Vandaar dat je hem via Apple zelf, vaak sneller tot je beschikking hebt, dan nu via KPN.

Â