Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik track and trace van mijn toestel?

• March 11, 2023
  • 7 reacties
  • 183 keer bekeken

Goedemiddag, 

Gister mijn abonnement verlengt. Telefoon is op voorraad. Heb wel een verzendbevestiging ontvangen maar geen track and trace. Wanneer ontvang ik deze?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Liset14 ,

De beste manier om op de hoogte te blijven is via mijnbestelling.kpn.com. Alle updates worden daar gelijk neergezet. Wanneer je de Track and Trace krijgt hangt ook af van het toestel dat je gekozen hebt. 

bron : 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 11, 2023

Hallo @Liset14 ,

De beste manier om op de hoogte te blijven is via mijnbestelling.kpn.com. Alle updates worden daar gelijk neergezet. Wanneer je de Track and Trace krijgt hangt ook af van het toestel dat je gekozen hebt. 

bron : 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2023

Beste @Noordzee,

daar staat sinds gister dat hij verzonden is maar nog geen track and trace. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 11, 2023

Snap ik, maar zoals geschreven wordt er niet altijd een track and trace gebruikt.  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2023

@Noordzee in mijn bestel bevestiging staat ik deze wel zou moeten ontvangen. Vandaar mijn vraag. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 11, 2023

OK, ik kan je niet verder helpen. Maandag om 8.00 kun je weer hiervoor bellen met 0800-0402. Daar hebben ze inzage in de status van de verzending.  

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 13, 2023

Hoi @Liset14, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je graag wilt weten wanneer je jouw toestel krijgt. We zijn nu 2 dagen verder. Heb je de track & trace al? Of misschien zelfs het toestel al?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 16, 2023

OK, ik kan je niet verder helpen. Maandag om 8.00 kun je weer hiervoor bellen met 0800-0402. Daar hebben ze inzage in de status van de verzending.  

@Liset14 

Heb je het toestel inmiddels ontvangen?