Skip to main content

Goedemiddag, 

 

Gister mijn abonnement verlengt. Telefoon is op voorraad. Heb wel een verzendbevestiging ontvangen maar geen track and trace. Wanneer ontvang ik deze?

 

Hallo @Liset14 ,

De beste manier om op de hoogte te blijven is via mijnbestelling.kpn.com. Alle updates worden daar gelijk neergezet. Wanneer je de Track and Trace krijgt hangt ook af van het toestel dat je gekozen hebt. 

bron : 

 


Beste @Noordzee,

 

daar staat sinds gister dat hij verzonden is maar nog geen track and trace. 
 

 


Snap ik, maar zoals geschreven wordt er niet altijd een track and trace gebruikt.  


@Noordzee in mijn bestel bevestiging staat ik deze wel zou moeten ontvangen. Vandaar mijn vraag. 


OK, ik kan je niet verder helpen. Maandag om 8.00 kun je weer hiervoor bellen met 0800-0402. Daar hebben ze inzage in de status van de verzending.  


Hoi @Liset14, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je graag wilt weten wanneer je jouw toestel krijgt. We zijn nu 2 dagen verder. Heb je de track & trace al? Of misschien zelfs het toestel al?


OK, ik kan je niet verder helpen. Maandag om 8.00 kun je weer hiervoor bellen met 0800-0402. Daar hebben ze inzage in de status van de verzending.  

@Liset14 

Heb je het toestel inmiddels ontvangen?