Skip to main content

Ik wil in verband met een vakantie mijn internetbundel voor 1 maand (de maand juli) aan laten passen naar onbeperkt. Mijn abonnement loopt van de 5e van de maand tot en met de 4e van een volgende maand. 
 

Voor welke datum moet ik nu een wijziging doorgeven om er in juli gebruik van te kunnen maken? Moet dat voor 1 juli of kan dat nog tot en met de 4e juli?

Ik hoor t graag.

En voor welke datum moet in t weer uitzetten?


Moet dat voor 1 juli of kan dat nog tot en met de 4e juli?

Maakt dat veel uit dan? Ik zou zeggen: doe het gewoon half juni. 


Hallo @Sandra01041969, welkom!

Goed dat je jouw vraag hier stelt. Je wilt graag goed voorbereid op vakantie.

Jouw factuurperiode start dus op de 5e van de maand. Een bundelwijziging gaat per de eerste dag van de factuurperiode in. Dus zolang jij jouw abonnement wijzigt vóór 5 juli doet, komt het goed. Dat zou inderdaad halverwege juni al kunnen, zoals @Nick83 zegt. 

Als je alleen juli gebruik wilt maken van Unlimited, dan kan je jouw abonnement eind juli weer wijzigen. Je kunt jouw abonnement 1 keer per maand(factuurperiode) wijzigen.


Dank je wel voor je antwoord Denise_,

Als ik het goed begrijp moet ik de verhoging dus voor 1 juli doen om de verlaging eind juli weer te kunnen doen (aangezien je maar 1 keer per maand een wijziging door mag voeren)?


Dank je wel voor je antwoord Denise_,

Als ik het goed begrijp moet ik de verhoging dus voor 1 juli doen om de verlaging eind juli weer te kunnen doen (aangezien je maar 1 keer per maand een wijziging door mag voeren)?

1 keer per factuurperiode. Die periode loopt bij u dus van de 5e t/m 4e volgende maand.