Skip to main content

Hallo,

Kunnen jullie mij uitleggen hoe lang het nog gaat duren voordat ik gebeld word door KPN ivm mijn iPhone 11?? Ik lees dat veel mensen al zijn terug gebeld maar hoe lang duurt dat?? Loop al sinds Juli met dit probleem. Heb alles al gedaan wat KPN zegt maar terug gebeld worden….. ben het wachten onderhand wel zat en heb mijn telefoon voor het werk nodig. 
 

groetjes,

 

R Geers

@RGJ Wanneer heb jij je probleem voor het eerst gemeld?


Zie namelijk wel een reactie van een moderator naar jouw toe waar je nooit op heb gereageerd.

Deze vraag kreeg jij en ik vermoed dat er geen melding is gemaakt voor je nog omdat je verder niet meer heb kunnen reageren in dat topic omdat het daarna gesloten is.

 

 

Welke problemen ervaar je precies en staat de instelling VoLTE aan in jouw toestel? Deze vragen gelden ook voor jou, @RJG We lezen het graag even, voordat we een melding voor je registreren.

 


Hoi @RGJ . Gelukkig is er vorig jaar  een ticket voor jou aangemaakt. (na aanleiding van een winkelbezoek, zo te lezen)

Ik begrijp dat jij daarna niks meer gehoord hebt? Dus geen mail/sms gemiste oproepen? 


Klopt daar heb ik niks te horen van gekregen. Geen mail, geen telefoon, geen sms. 


@RGJ Poeh 😞.  Ik heb gelijk een mail verstuurd naar de verantwoordelijke partijen.

Zodra ik meer weet, laat ik jou dat hier weten!


Dankjewel!Â