Skip to main content

Ondanks de talloze forums over dit onderwerp is het voor mij niet helemaal duidelijk. Komen de eenmalige kosten voor het toestel op de eerstvolgende factuur van het huidige abonnement na levering? Of op de factuur van het verlengde abonnement wat pas over 3 maanden in gaat?

Welkom op het forum van KPN @Noel Demkes !

De eenmalige kosten voor het bestelde toestel, worden via een aparte factuur aan jouw in rekening gebracht, en verloopt dus niet via de normale facturatie van je mobiele abonnement.

Vaak heb je deze eenmalige factuur (voor de bijbetaling van je toestel) binnen 1 week, uitlopend naar 2 weken na ontvangst van het toestel, afhankelijk van hoe snel het systeem jouw deze factuur toestuurt.

Dus NEE, het wordt dus niet in rekening gebracht op de eerstvolgende factuur van je huidig abonnement of op de factuur van je verlengde abonnement.
Je krijgt dus eenmalig een aparte factuur, waarop de bijkomende kosten staan van het bestelde toestel.

Althans zo is het in elk geval bij mijn bestelling gegaan!
Ik kreeg een aparte factuur voor de bijbetaling van het toestel, dit werd ook vermeld tijdens het bestellen op de website van KPN.


Hoi @Noel Demkes 
Als het de eerste keer is dan krijg je een rekening of moet je het bij aflevering betalen, bij een volgende keer wordt het bij de eerstvolgende rekening afgerekend.

Maar je kunt ook even bellen 0800 0402


Hi @Noel Demkes, welkom op het forum. 

Welkom op het forum van KPN @Noel Demkes !

De eenmalige kosten voor het bestelde toestel, worden via een aparte factuur aan jouw in rekening gebracht, en verloopt dus niet via de normale facturatie van je mobiele abonnement.

Vaak heb je deze eenmalige factuur (voor de bijbetaling van je toestel) binnen 1 week, uitlopend naar 2 weken na ontvangst van het toestel, afhankelijk van hoe snel het systeem jouw deze factuur toestuurt.

Dit is helemaal juist, bij een verlenging krijg je binnen maximaal 1 maand een aparte factuur voor je toestel. Bij geheel nieuw abonnement, dus wanneer je nog niet klant bij ons was, moeten deze kosten gelijk of bij aflevering worden betaald.Â