Skip to main content
Antwoord

Wanneer wordt de inruilbonus van mijn oude toestel uitbetaald?

• October 8, 2025
  • 6 reacties
  • 104 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Wanneer worden de extra euro’s uitgekeerd van de promotie actie nadat recommerce het geld heeft uitgekeerd van mijn ingeruilde telefoon?

recommerce heeft zijn deel uitbetaald 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Ik heb het voor je uitgezocht. 

Als het goed is heb jij een aantal mails met bevestigingen ontvangen.  In een van die mails staat ook een link naar Aanvraagstatus. (waarschijnlijk de eerste mail die je hier over ontvangen hebt). Mijn advies is om die link te volgen en te kijken hoe de zaken er voor staan. 

Voor de duidelijkheid: Alles verloopt via Recommerce.  Dus ook die eventuele extra inruilwaarde.  Excuses dat hier tegenstrijdig over gecommuniceerd is. De vuistregel is: Alles met uitbetalingen op acties gaat via Recommerce.. Ik voeg voor de zekerheid nog even het formulier van recommerce toe .  Mocht er nou nog steeds onduidelijkheid zijn, zoek contact met hen via dat formulier en dan kunnen zij alsnog voor jou uitzoeken hoe de vork in de steel zit. 

6 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@josdavids . Welkom hier.

Ik begrijp dat je oude telefoon hebt ingeruild via recommerce? Hier staat uitleg over hoe zoiets in z'n werk gaat Zoals je kunt lezen gaat in dit geval alles via recommerce. 

Nou maak ik uit jouw tekst op dat er nog een extra promotie gaande is? Kun je me een voorzetje geven? Heb je een linkje naar die actie? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 10, 2025

Ik zie de bui al hangen. Natuurlijk wordt die nu niet meer aangeboden aangezien die actieperiode voorbij is. En nu moet ik een link aan een kpn medewerker geven over een kpn actie?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 10, 2025

Erwin van KPN
Moderator

@josdavids  Je linkt naar een pagina met heel veel acties. Je schrijft dat je een toestel hebt ingeruild en daar van recommerce geld voor hebt gehad.  Meestal is het daarmee afgerond. Wat was er dan nog extra?  Dat probeer ik te achterhalen. Kun je de exacte actie benoemen? Dan kan ik met je meekijken. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 14, 2025

Onderstaande actie van de pagina die ik gedeeld heb.

Apple

Bij aankoop van de iPhone 17 Series met Unlimited abonnement.

Aankoopdatum
19-09-2025 tot en met 28-09-2025

Registreren kan tot en met:
26-10-2025

Ik heb het niet via deze pagina geregeld. Ik heb gewoon mijn abonnement verlengd, mijn bundel gekozen, belminuten, geen extra’s, 1 jaar looptijd. Onderaan werd gevraagd of ik iets in te ruilen had, ja gekozen. Link naar recommerce stond erbij, alle vragen ingevuld en daar kwam een inruilprijs uit. Alles afgerond verder, formulier van recommerce ontvangen, ingevuld( bewijs hiervan heb ik nog, want dat is nu achteraf gebleken wel nodig) en met de telefoon opgestuurd. Reactie terug gekregen met daar van hen de melding erbij, en ik citeer

“…Heb je ook recht op extra inruilwaarde (bijvoorbeeld via een promotie)? Dan wordt dat bedrag apart uitbetaald, ná het verlopen van de wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Is deze periode inmiddels verstreken? Dan wordt ook de extra inruilwaarde nu uitbetaald. Je hoeft hiervoor niets te doen”

Dit bericht was van 5 oktober. Zij zijn hun deel nagekomen, nu KPN nog. 

Ik heb ook nog wel een aanvraagnummer van recommerce. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 15, 2025

Ik heb het voor je uitgezocht. 

Als het goed is heb jij een aantal mails met bevestigingen ontvangen.  In een van die mails staat ook een link naar Aanvraagstatus. (waarschijnlijk de eerste mail die je hier over ontvangen hebt). Mijn advies is om die link te volgen en te kijken hoe de zaken er voor staan. 

Voor de duidelijkheid: Alles verloopt via Recommerce.  Dus ook die eventuele extra inruilwaarde.  Excuses dat hier tegenstrijdig over gecommuniceerd is. De vuistregel is: Alles met uitbetalingen op acties gaat via Recommerce.. Ik voeg voor de zekerheid nog even het formulier van recommerce toe .  Mocht er nou nog steeds onduidelijkheid zijn, zoek contact met hen via dat formulier en dan kunnen zij alsnog voor jou uitzoeken hoe de vork in de steel zit.