Skip to main content
Beantwoord

Wanneer wordt ik teruggebeld over mijn iPhone 11 zonder bereik?

• 27 januari 2025
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie

Al bijna 8 maanden probeer ik met de afdeling in contact te komen om ons probleem met Iphone11 telefoons die geen bereik hebben op te lossen. 
Tot op heden nog niemand gesproken die me te woord kan staan hierover dus nog steeds geen oplossing. Klantenservice zegt niets anders te kunnen doen dan een ticket te maken en je moet maar wachten tot je teruggebeld wordt. Dat telefoontje moet nu nog komen en het geduld is op. Zijn er meer mensen die zich van het kastje naar de muur gestuurd voelen? Hoe kom je toch in contact met iemans die het oplost?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Daba, welkom op onze community. Ik heb even met je meegekeken en zie dat de klacht bij de juiste afdeling ligt. Helaas kan ik je er inhoudelijk niet veel meer over vertellen en zullen we echt moeten afwachten tot zij daarover contact met je opnemen.

Bekijk origineel

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15172 reacties
  • Antwoord
  • 28 januari 2025

Hoi ​@Daba, welkom op onze community. Ik heb even met je meegekeken en zie dat de klacht bij de juiste afdeling ligt. Helaas kan ik je er inhoudelijk niet veel meer over vertellen en zullen we echt moeten afwachten tot zij daarover contact met je opnemen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 januari 2025

Beste Thomas, dank voor je reactie maar dit is het antwoord dat ik al bijna 8 maanden krijg. Waarom kan er niet contact met de afdeling worden opgenomen (al is het door jullie klantenservice zelf intern) om het nu eindelijk op te lossen? Dit zijn toch geen normale doorlooptijden? 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15172 reacties
  • 29 januari 2025

Ik snap dat je de onduidelijkheid en het wachten wel zat bent maar je zult echt het contact van mijn collega's af moeten wachten. Zodra zij aan jouw ticket toegekomen zijn hoor je van ze. Dit is ook niet te bespoedigen maar ik kan je wel bevestigen dat het ticket op de juiste plek ligt en het dus ook goed doorgezet is.

Reageer