Skip to main content

Ik heb mijn mobiele achterstand gisteren 10:00 ochtend betaald via jullie sms link , moet binnen 2 uurtjes  aangesloten weer zijn . Ben 1 dag verder nog mobiel geblokkeerd 

Is die twee uur een belofte o.i.d. van KPN?
Of een wens van jou?

Verder kan het soms helpen te telefoon uit en aan te zetten.


Hallo @Sweety1234 ,

De afdeling die dat regelt, werkt niet in het weekend. Bel daarom maandag vanaf 8.00 naar 0800-0402 en spreek in “Collections”. 


Heb al hun 3 keer gebeld, dat nog niet verwerkt is. Betaling die vanaf 10:00 in de ochtend betaald nog niet verwerkt? Maar kan wel zien groene vinkjes àlles betaald is. Om de blokkade is jullie snel , maar om te deblokkeren moet wij lang wachten.


Hi @Sweety1234, logisch dat je zo snel mogelijk weer aangesloten wilt worden! Wat @Noordzee hierboven aangeeft klopt, onze afdeling collections kan je hiermee helpen. Via het forum hebben we helaas geen andere mogelijkheden. Ik hoop dat je verbindingen snel weer hersteld zijn. 


Hallo @Sweety1234 ,

De afdeling die dat regelt, werkt niet in het weekend. Bel daarom maandag vanaf 8.00 naar 0800-0402 en spreek in “Collections”. 

Heb al hun 3 keer gebeld, dat nog niet verwerkt is. Betaling die vanaf 10:00 in de ochtend betaald nog niet verwerkt? Maar kan wel zien groene vinkjes àlles betaald is. Om de blokkade is jullie snel , maar om te deblokkeren moet wij lang wachten.

@Sweety1234 

Is het de vierde keer wel gelukt via 0800-0402? 


Ja gelukkig wel , hun hebben mij zelf gebeld en excuses aangeboden.