Skip to main content

Gelijk op de eerste dag van de pre-order een Apple Watch 10 besteld, nog steeds geen bericht ontvangen over de levering. 

Ditzelfde model is bij Apple uit voorraad leverbaar. 

Hallo @MarkoD ,

Je kunt mogelijk de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Meer informatie vind je hier → https://www.kpn.com/service/ugs/bestelling-status

Of je belt doordeweeks tussen 8.00 en 18.00 naar 0800-0402. Op zaterdag tot 17.00, zondag gesloten. 

Ik kan de status daar inderdaad volgen, echter staat er bij de status nog steeds controleren…

Maandag telefonisch contact gehad, volgens de medewerker lag het aan PostNL

Hoi @MarkoD 

Om welk model Apple Watch 10 gaat het in jouw geval?
Welke kleur? en welke maat bandje voor om je pols?

Het betreft de Apple Watch Series 10 GPS Cell 42mm Silver Aluminium Case with Denim Sport Band S-M. 

Momenteel bij KPN een levertijd van 1-2 weken. 

Het betreft de Apple Watch Series 10 GPS Cell 42mm Silver Aluminium Case with Denim Sport Band S-M. 

Momenteel bij KPN een levertijd van 1-2 weken. 

Hoi @MarkoD 

Het klopt wat je zelf al schreef.
De levertijd van de door jouw bestelde Apple Watch 10, heeft een levertijd van 1 tot 2 weken.
Dit houdt in, dat deze momenteel niet op voorraad is bij KPN.
KPN verwacht dat er tussen 1 tot 2 weken een nieuwe levering vanuit Apple komt.

Het is dus nog even wachten op je Apple Watch 10, zodra hij weer op voorraad is zal hij zo spoedig mogelijk naar jouw verzonden worden.
Houdt dus je mailbox in de gaten!

Hier ook hoor, levertijd van 1 tot 2 weken maar heb wel een pre order besteld, wat heeft die pre order dan voor zin als ik nog steeds dezelfde levertijd heb. En wat je zegt ze zijn overal gewoon leverbaar. Heel jammer dit.

KPN is afhankelijk wat ze aan voorraad krijgen van Apple.

Echter de praktijk wijst er altijd wel op dat je een preorder beter bij Apple zelf had kunnen doen is elk jaar nog zo geweest

Hier ook hoor, levertijd van 1 tot 2 weken maar heb wel een pre order besteld, wat heeft die pre order dan voor zin als ik nog steeds dezelfde levertijd heb. En wat je zegt ze zijn overal gewoon leverbaar. Heel jammer dit.

Uhm levertijd is bij meerdere afhankelijk van maat en model.

KPN krijgt nu en dan wat geleverd en is daar afhankelijk van en levert wanneer ze kunnen.

Eigenlijk enkel wanneer je direct op het moment dat de pre order open ging je je bestelling plaatst dan heb je goede kans om het snel te hebben.

Reageer