Skip to main content

Onlangs de AWU 2 bij KPN besteld. Nu krijg ik te horen dat deze niet meer leverbaar is. @kpn wanneer krijgen jullie weer een lading binnen?

Hi @Kred091,

Als ik de lijst met ‘verwachte levertijden’ bekijk, zie ik staan dat het 3 tot 4 weken kan duren voordat Apple ons nieuwe voorraad gaat leveren. Dit is niet iets dat we kunnen bespoedigen aangezien wij voor de levering helemaal afhankelijk zijn van Apple.

Zodra er weer voorraad is, ontvang je een update van ons!


Hi @Kred091,

Als ik de lijst met ‘verwachte levertijden’ bekijk, zie ik staan dat het 3 tot 4 weken kan duren voordat Apple ons nieuwe voorraad gaat leveren. Dit is niet iets dat we kunnen bespoedigen aangezien wij voor de levering helemaal afhankelijk zijn van Apple.

Zodra er weer voorraad is, ontvang je een update van ons!

Dag @Maja_  dank voor je reactie! Heel fijn om zo op de hoogte gehouden te worden :) 

Ik hoor nu van twee moderators verschillende levertijden, Bart geeft aan 2 tot 4 i.p.v 3 tot 4 weken.  zie:

hoe dan ook, hopen dat ik eind deze maand verrast wordt met een mooie smartwatch! 

 

 


Ik snap de verwarring @Kred091 😬 Bart gaf dit aan op de 7e, ik heb op de 9e naar de meest recente voorraad update gekeken. Op het moment dat Bart keek, zal er ongetwijfeld 2 tot 4 weken hebben gestaan. Wij krijgen deze informatie door vanuit Apple en zodra er iets wijzigt aan hun vermoedelijke levertijd, moeten wij uiteraard de ‘nieuwe’ levertijd hanteren. 

Je mooie nieuwe smartwatch gaat er sowieso komen 😃 In ieder geval iets tofs om naar uit te kijken!


Ik snap de verwarring @Kred091 😬 Bart gaf dit aan op de 7e, ik heb op de 9e naar de meest recente voorraad update gekeken. Op het moment dat Bart keek, zal er ongetwijfeld 2 tot 4 weken hebben gestaan. Wij krijgen deze informatie door vanuit Apple en zodra er iets wijzigt aan hun vermoedelijke levertijd, moeten wij uiteraard de ‘nieuwe’ levertijd hanteren. 

Je mooie nieuwe smartwatch gaat er sowieso komen 😃 In ieder geval iets tofs om naar uit te kijken!

Dank! De website van KPN geeft nu zelfs 1 tot 2 weken aan!


30/9 besteld. Nog steeds geen watch ontvangen.


Het apparaat is direct leverbaar bij Bol, Amazon, Coolblue, Mediamarkt en Apple in de samenstelling die ik besteld heb. 
 

Mijn bestelling: S3963873-3654648.

Kan ik een update krijgen? Of liever nog mijn bestelling ontvangen?


Zelfde situatie voor mij - op 30 Sep besteld en krijg geen informatie van KPN behalve “we zullen wel zien wanneer Apple gaat leveren..”


En hier is het ook vergeefs op antwoord wachten…


En hier is het ook vergeefs op antwoord wachten…

Je kunt het beste even hier kijken. Voor velen is de status nu in verwerking. 

 


Zie nu wel in de online tracker dat “verzending wordt voorbereid”, maar geen notificatie of e-mail van KPN..


Dat is mooi, bij mij staat er “Wij maken uw bestelling klaar om te versturen.”


Hi allen, zoals jullie hebben gemerkt zit er schot in de zaak, ik hoop dat jullie hem nu allemaal snel zullen ontvangen 😊


Ja alleen weer jammer dat er niet op volgorde word geleverd, kansloos verhaal dit. Vriend van mij die hem de 26 besteld krijgt hem vandaag en ik die hem 22 heeft besteld nog steeds niks. Goed werk geleverd 


Ik wacht nu al 2 weken op mijn Apple Watch Ultra 2. Ik krijg wel wekelijkse meldingen dat de watch “ tijdelijk” niet op voorraad is. Op jullie website staat echter dat de levertijd 1-2 dagen is. Hoe kan dat? Overigens is het horloge bij andere leveranciers wel op voorraad. Graag zou ik een prognose van de levering krijgen. Het kan toch niet zo moeilijk zijn deze bij Apple te krijgen….


Welke variant heb jij besteld @Frans001? De Watch ultra 2 met de Olive band is niet op voorraad en we zijn volledig afhankelijk van wanneer Apple ons weer een levering stuurt. Die met de Blue-Black band heeft recentelijk weer een levering gehad, vandaar dat deze nu op 2 werkdagen staat. 


Het maakt me niet welke band! Als hij maar leverbaar is. Dank je voor deze reactie!! Wanneer je mijn bestelling kunt omzetten dan graag!!


Omzetten kan niet, anders had ik het graag voor je gedaan @Frans001!

Wat wél kan is je bestelling annuleren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen voor de variant met de Blue-Black band. Dat annuleren kunnen we niet doen via het forum, dit kan alleen gedaan worden door de collega's van de afdeling die over de opzeggingen gaan. Je kunt hiervoor bellen met 0800 - 0402 (morgen is deze afdeling gesloten, maandag om 08:00 zijn ze er weer!)


Beste Maja_

 

Betekend dit dat de Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Blue-Black Trail wel leverbaar is.

Ik krijg nl. ook te zien dat deze niet op voorraad is

 


Hier zijn inmiddels weer zo veel van gekocht dat de voorraad die we hadden op is @NeutjeL 🙁 We verwachten over ongeveer een week weer een levering!


Beste Maja_

 

Betekend dit dat de Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Blue-Black Trail wel leverbaar is.

Ik krijg nl. ook te zien dat deze niet op voorraad is

 

Ik hoop dat die van mij er dan ook eindelijk bij zit!! 


Dan wachten we het geduldig af. 


Omzetten kan niet, anders had ik het graag voor je gedaan @Frans001!

Wat wél kan is je bestelling annuleren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen voor de variant met de Blue-Black band. Dat annuleren kunnen we niet doen via het forum, dit kan alleen gedaan worden door de collega's van de afdeling die over de opzeggingen gaan. Je kunt hiervoor bellen met 0800 - 0402 (morgen is deze afdeling gesloten, maandag om 08:00 zijn ze er weer!)

Ik heb in overleg met jouw collega toch maar besloten om te wachten. Risico dat dat type ook weer uitverkocht is voordat ik de bestelling rond heb lijkt me groot. Overigens vind ik het heel vreemd dat andere leveranciers, zoals Bol en Mediamarkt, alle uitvoeringen gewoon op voorraad hebben. Wat doet KPN verkeerd?


Wanneer is de ultra 2 op voorraad? Toen ik net bestelde stond er een week levertijd. Echter krijg ik nu een bericht niet meer op voorraad…...


Omzetten kan niet, anders had ik het graag voor je gedaan @Frans001!

Wat wél kan is je bestelling annuleren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen voor de variant met de Blue-Black band. Dat annuleren kunnen we niet doen via het forum, dit kan alleen gedaan worden door de collega's van de afdeling die over de opzeggingen gaan. Je kunt hiervoor bellen met 0800 - 0402 (morgen is deze afdeling gesloten, maandag om 08:00 zijn ze er weer!)

Ik heb in overleg met jouw collega toch maar besloten om te wachten. Risico dat dat type ook weer uitverkocht is voordat ik de bestelling rond heb lijkt me groot. Overigens vind ik het heel vreemd dat andere leveranciers, zoals Bol en Mediamarkt, alle uitvoeringen gewoon op voorraad hebben. Wat doet KPN verkeerd?

Hoi @Frans001 

KPN doet niets verkeerd, maar is afhankelijk wat Apple aan hun uitlevert.
KPN besteld ook minder groot in, en kijkt daarnaast ook naar de vraag via hun eigen webshop, een Bol.com of een MediaMarkt bestellen altijd grote partijen in, omdat ze een veel breder publiek willen bereiken.
Dus dat het daar nu wel op voorraad is, daar kijk ik dus niet meer van op.


 


Wanneer is de ultra 2 op voorraad? Toen ik net bestelde stond er een week levertijd. Echter krijg ik nu een bericht niet meer op voorraad…...

Hoi @McMaaike 

Daar kan een medewerker van KPN je niet direct een antwoord op geven, alleen wat de verwachte levertijd in hun magazijn zal zijn.

Dat is bij jouw bestelde Apple Watch Ultra 2 momenteel één week!
Dat houdt dus in, dat deze Watch momenteel niet op voorraad ligt in hun magazijn, maar dat KPN verwacht dat ze hem na één week aan je kunnen toesturen.
Let wel, dit is afhankelijk van wat Apple aan KPN gaat uitleveren!

Je kunt het zelf in de gaten houden via: Mijn Bestelling
En zodra hij naar je is verstuurd, ontvang je daar een e-mail over.


Inmiddels heb ik de Apple Watch Ultra 2 ontvangen. Ben er erg blij mee. Op. De support van KPN is uitstekend! Achteraf is een paar weken wachten niet zo erg 😉. Grote voordeel is dat de watch een flink stuk goedkoper is in vergelijk met de grote ketens of Apple zelf. Kortom, ik ben heel tevreden met de levering en ook met de support van dit forum!!