Skip to main content

Ik heb op 22 september jl. de iPhone 15 besteld.

Wanneer gaat u mij het toestel toesturen?

 

Welkom op het KPN forum @bdp !

Dit hangt af van het model (iPhone 15, iPhone 15 Plus, 15 Pro en 15 Pro Max) die je hebt besteld, maar ook de kleur en geheugencapaciteit.
Dit heb je niet in je bericht vermeld.

Alles omtrent jouw iPhone 15 bestelling kun je zelf volgen via Mijn Bestelling
Vul daar het bestelnummer in (staat in de ontvangen bevestigingsmail) en je postcode, en je ziet gelijk de laatste status van jouw bestelling.

Wilt dat niet lukken, dan kun je de telefonische klantenservice bellen voor de laatste status van jouw bestelling, bel daarvoor (gratis) met 0800 - 0402.
(Van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 18:00 uur of zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur bereikbaar)

Laat even weten of het je is gelukt.


Hallo @bdp en dat is een hele goede vraag!

Het antwoord van @Michel.uit.Arnhem is eigenlijk al zo volledig, dat ik daar niks meer aan toe te voegen heb! Hou vooral de pagina Mijn Bestelling in de gaten, zodra je telefoon onderweg is krijg je direct bericht. Heel veel plezier met je nieuwe telefoon! 


Bedankt voor het duidelijke antwoord.

Helaas, het bestelnummer staat niet in de ontvangen bevestigingsmail en evenmin in de bijlage ‘Contractsamenvatting’.  In dit contract staat wel dat ik de iPhone heb besteld (Nog te betalen via factuur).

De pagina 'Mijn Bestelling’ kan ik dus niet bezoeken.

Misschien is er toch nog een antwoord, waarmee ik wel kan zien wanneer de bestelde iPhone te verwachten is.

bdp


Hoi, ik ga met je meekijken! Wil je je profiel invullen met je gegevens en daarna weer een reactie plaatsen in dit topic? 


Ik heb mijn profiel ingevuld.


Dankjewel voor het invullen! 

Ik zie helaas niet dat er een bestelling is geplaatst, er is wel een offerte verzonden op 21 september, maar de werkelijke bestelling is niet geplaatst. 
Op die manier wordt de wachttijd natuurlijk wel onnodig lang! Afhankelijk van welke telefoon je precies wil, ligt de levertijd nu wel lager! Ik raad je dus aan om alsnog je verlenging door te geven. 


U geeft een antwoord waarmee ik iets kan.
Het is natuurlijk wel vreemd dat ik opnieuw de iPhone 15 moet bestellen, maar op deze wijze lukt het dan dus ook.
De bevestiging van mijn bestelling heb ik inmiddels ook al ontvangen.
En als alles klopt, dan wordt volgende week de bestelde iPhone bezorgd.

Zeer bedankt voor uw hulp en uiteraard ook een compliment voor de juistheid van uw tips en adviezen.
Hartelijk gegroet, bdp


Dankjewel voor het mooie compliment! 
En alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon, ik zie dat de bestelling inderdaad is gelukt.