Skip to main content

Mijn nummer zou gister overgezet worden tussen 11 en 16 maar ik heb tot op heden geen bereik! Ik heb geen nieuwe simkaart ontvangen, dus ik ging er vanuit dat dit vanzelf ging. Ik hoor graag van jullie! 
Annemiek

Soms helpt het even om je telefoon uit en aan te zetten 


Hi Ronald, dit heb ik al meerdere keren geprobeerd. Lukt nog niet! 


Met de simkaart van je oude provider heb je sowieso geen bereik met kpn.

Geen simkaart voor kpn ontvangen? Dan is het het snelste om een kpn winkel (of partner) binnen te gaan. Loop je bellend de winkel uit.

kpn winkel: http://kpn.com/winkel

partners: o.a. Phone House, Optie #1, Mediamarkt, Coolblue, e.a.


Hoi @Annemiek Jansen 

Welkom op het forum van KPN.

Het lijkt erop, dat er iets niet is goed gegaan bij het porteren van je 06-nummer van je vorige provider naar KPN.

Ik adviseer je daarom om even telefonisch contact op te nemen (met een andere telefoon) met de klantenservice van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402
Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Nummerbehoud en je wordt doorverbonden met een medewerker die over nummerbehoud gaat.

Deze kan in het systeem voor je controleren, waar en wat er eventueel fout is gegaan, en je tevens helpen om weer snel bereikbaar te zijn op je vertrouwde 06-nummer.

Je zou ook langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt kunnen gaan, neem in dat geval wel een geldige legitimatiebewijs mee, want daar wordt dan om gevraagd.

 


Met de simkaart van je oude provider heb je sowieso geen bereik met kpn.

Geen simkaart voor kpn ontvangen? Dan is het het snelste om een kpn winkel (of partner) binnen te gaan. Loop je bellend de winkel uit.

kpn winkel: http://kpn.com/winkel

partners: o.a. Phone House, Optie #1, Mediamarkt, Coolblue, e.a.

Hoi @PeterG 

Je was net iets eerder met je reactie dan ik, maar het is wel een goed advies voor @Annemiek Jansen , die de topic is begonnen.

Hopelijk is ze gauw weer bereikbaar op haar vertrouwde 06-nummer!!