Skip to main content

Hi! 

Ik heb zojuist een abonnement afgesloten en ik ben bang dat deze niet snel zal beginnen. Ik heb namelijk in plaats van een versnelde start per ongeluk gekozen voor een abonnement dat begint wanneer mijn oude contract zal eindigen. Dit is echter mijn eerste abonnement ooit. Weet iemand toevallig of deze dan meteen in zal gaan of dat deze pas ingaat wanneer mijn sim-kaart niet meer werkt? Het is met nummerbehoud dus ik weet niet of dat uitmaakt 🥲

Hey @jnvisibility als je voor nummerbehoud hebt gekozen die actief gaat bij eind huidig contract dan hoef je nu eerst even niets te doen. je krijgt een porteerdatum via de SMS en deze zou je ook kunnen zien op Mijn-bestelling.kpn.com (indien je nummerbehoud aanvraag akkoord is). op de porteerdatum zal meestal rond 11 uur het nummer overgezet worden. dan kan je de KPN simkaart gebruikten.


Hey @jnvisibility als je voor nummerbehoud hebt gekozen die actief gaat bij eind huidig contract dan hoef je nu eerst even niets te doen. je krijgt een porteerdatum via de SMS en deze zou je ook kunnen zien op Mijn-bestelling.kpn.com (indien je nummerbehoud aanvraag akkoord is). op de porteerdatum zal meestal rond 11 uur het nummer overgezet worden. dan kan je de KPN simkaart gebruikten.

Aaah oké!!! Dankjewel 🙂 had al even stress haha