Skip to main content

Wat als ik een telefoon heb besteld en ik ben dan niet thuis waar gaat het pakket dan heen?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Willem kuhl 

Welkom op de community van KPN.

Dat hangt ervan af, wie het pakketje bij je komt bezorgen PostNL of AMP Group.

Wordt je bestelling bezorgd door PostNL (pakketpost) dan zal jouw pakketje worden afgeleverd bij een PostNL afhaalpunt bij jouw in de buurt.
Je kunt dan met een geldige legitimatiebewijs (die heb je hierbij nodig) het pakketje zelf afhalen wanneer het jouw uitkomt, als je het maar binnen twee weken doet.

Wordt je bestelling bezorgd door koeriersdienst AMP Group, dan krijg je vanuit hun kant een email toegestuurd, met daarin een link waarbij jezelf een dag en tijdstip kunt kiezen waarop je thuis bent.
Ben je dan toch niet thuis, dan zal AMP je bestelling weer teruggeven aan KPN en annuleren.

Maar de meeste bestellingen van KPN, worden door PostNL Pakketpost bezorgd.

Hallo @Willem kuhl ,

Je krijgt vanzelf een bericht over de bezorging aan huis van de door jou bestelde telefoon. 

Dit bezorgen kan KPN dan niet meer wijzigen. Maar, als je niet thuis bent is er ook niets aan de hand. Er zijn dan twee verschillende mogelijkheden:

Is het een heel nieuw abonnement

Er wordt dan een kaartje in de bus gedaan dat de koerier geweest is. Vervolgens doet KPN drie belpogingen om een nieuwe afspraak met je te maken. Maar je kunt dan ook zelf via mijnbestelling.kpn.com een nieuwe afspraak maken 🙂

Bij een verlenging wordt er een nieuwe poging gedaan en als je dan niet thuis bent gaat het pakket naar een afhaalpunt. Daar vindt je dan een berichtje (kaartje) over in jouw brievenbus. 

Hoi @Willem kuhl, welkom op onze community! Ik zie al een paar mooie antwoorden staan. Ben je er een beetje uit zo? Heb je je toestel al ontvangen?

Bij een verlenging wordt er een nieuwe poging gedaan en als je dan niet thuis bent gaat het pakket naar een afhaalpunt. Daar vindt je dan een berichtje (kaartje) over in jouw brievenbus. 

Of ze gooien het doosje gewoon voor de deur en zetten zelf een handtekening voor ontvangst...

Reageer