Skip to main content

Ik had een probleem met mijn internet verbinding, gebeld met KPN en een aardige meneer aan de telefoon, kon mij wel wat tips geven maar ik heb uiteindelijk zelf het probleem opgelost.

En och ja meneer, ik zie dat u ee mobile abonnement hebt wat tegenwoordig veel goedkoper kan...zal ik het u voorrekenen?
Het was idd watgoedkoper dus ok, regel het maar.

Helaas, het zal toch de KPN niet zijn als er een addertje onder het gras zit, want nu zit ik voor twee jaar vast, wat me niet is verteld en waarmee ik ook niet had willen instemmen.

Voor mij een reden om KPN straks op de wip te zetten, na meer dan 40 jaar klant te zijn geweest! 
En de beloofde vervanger van het verouderde TV kastje zit ik nog steeds te wachten, het lijk erop dat de klant toch niet voorop staat, heb ik helaas (misschien tegen beter weten in) bij KPN

Goedemiddag @Klant3863, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Zoals je het omschrijft ben je een nieuw 2-jarige abonnement aangegaan, ene nieuw contract. Dat het niet op die manier is gecommuniceerd is natuurlijk niet de bedoeling, en niet de juiste manier. Ik begrijp dat je hier niet mee akkoord was gegaan als je het had geweten. Nu is mijn vraag, wanneer is dit ingevoerd? Je kan namelijk tot 14 dagen na de wijziging het laten annuleren, al helemaal als je verkeerd bent voorgelicht. Dus mocht je nog in de 14 dagen bedenktijd zitten, bel dan met 0800-0402 en laat de bestelling annuleren. Indien je er een nieuw toestel bij hebt gekozen, zal deze wel retour moeten. 


De termijn is al verstreken helaas.…

het betrof een sim only abonnement.


Dat is erg jammer om te lezen, @Klant3863.. Het enige lichtpuntje in dezen is dat je tegenwoordig ook binnen je contract kunt kiezen voor abonnement met toestel. Je mag na minimaal 3 maanden sim only kiezen om alsnog te verlengen met een toestel. ‘Nadeel’ is dat je dan nog langer aan je abonnement vast zit. Ik hoop echter dat je, ondanks deze vervelende situatie toch tevreden blijft over onze dienstverlening. 

 

Voor wat betreft de eigenlijke klacht: wil je dat ik deze bij de betreffende medewerker neerleg? Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Voor jou maakt dat niet meer uit natuurlijk, maar hopelijk gebeurt het dan niet nog eens. 


Ik heb mijn profiel aangevuld.

Ik wil helemaal geen abonnement met een telefoon, ik wil gewoon niet 2 jaar vastzitten aan het “nieuwe” sim abonnement, incl. het “nieuwe” sim abonnement van mijn vrouw...


Bedankt! Ik heb in ieder geval bij mijn collega aangegeven dat je dit zo ervaren hebt. Hij kan dit dan meenemen in volgende gesprekken. Zelf heb je er niet zoveel aan, ben ik bang. Mede omdat ook op de orderbevestiging duidelijk heeft gestaan dat je verlengt met twee jaar én omdat je buiten de 14 dagen annuleringstermijn bent, kan ik de verlenging niet terugdraaien. Ik had graag ander nieuws gehad!