Skip to main content

Ik heb een telefoonnummer abonnement bij KPN en zojuist is mijn nummerbehoud gebeurd, nu is mijn nummer van tele2 naar kpn overgezet. Wat gebeurt er nu met mijn telefoonnummer van KPN? Wordt die abonnement overgezet op mijn nummer van tele2? zoals de hoeveelheid gb, etc.

Wat is de omzetting nou eigenlijk? Het wordt hier beide genoemd.

Tele2 naar kpn en kpn naar tele2.…

 

Het tijdelijke nummer bij nieuwe provider wordt nu vervangen door je eigen. Op een tijdelijk nummer staan nog geen abonnement bundels. 

Je abonnement bij de nieuwe provider gaat vandaag in tegelijk met de nummer portering. 

Je abonnement bij de latende provider stopt. Een eindfactuur met verrekening volgt. Wat je niet gebruikt betaal je uiteindelijk ook niet.


Wat is de omzetting nou eigenlijk? Het wordt hier beide genoemd.

Tele2 naar kpn en kpn naar tele2.…

 

Het tijdelijke nummer bij nieuwe provider wordt nu vervangen door je eigen. Op een tijdelijk nummer staan nog geen abonnement bundels. 

Je abonnement bij de nieuwe provider gaat vandaag in tegelijk met de nummer portering. 

Je abonnement bij de latende provider stopt. Een eindfactuur met verrekening volgt. Wat je niet gebruikt betaal je uiteindelijk ook niet.

Sorry voor de verwarring, enige wat ik bedoelde is dat mijn nummer van Tele2 naar KPN gaat. Alleen een dag later, kan ik nog steeds niet gebeld worden op het nummer waarvan ik nummersbehoud heb aangevraagd, duurt het langer dan normaal? Sinds het gister tussen 11-16 zou gebeuren.


mijn nummer van Tele2 naar KPN gaat

👍

Heb je inmiddels de kpn simkaart erin?

En ! heb je die indertijd geactiveerd binnen 5 dagen na ontvangst?

Als het goed is kan je wel nummer 1200 ermee bellen. Dat is de helpdesk.

En anders 0800-0402 even met een andere telefoon.

 

Werkt de Tele2 simkaart nog? (misschien even uitproberen)


Hallo @DubuDeTofu, bij een nummerovername wordt jouw telefoonnummer actief op de KPN simkaart. Op het moment dat jouw Tele2 simkaart niet meer werkt, kun je de KPN simkaart gaan gebruiken. 

Werkt het inmiddels via het KPN netwerk? 


Hallo @DubuDeTofu, bij een nummerovername wordt jouw telefoonnummer actief op de KPN simkaart. Op het moment dat jouw Tele2 simkaart niet meer werkt, kun je de KPN simkaart gaan gebruiken. 

Werkt het inmiddels via het KPN netwerk? 

Hi! Helemaal vergeten te melden, maar het werkt nu al een tijdje wel weer op het KPN netwerk, bedankt voor de hulp, beide!