Skip to main content

Wat heeft het voor zin je abonnement te verlengen? Mijn prijs is namelijk gelijk aan wat ik nu heb. Ik heb met 2 jaar verlengd. Maar de beloofde korting hebben jullie niet gegeven. Jullie hebben ook niet even gebeld of gemaild. Maar trekken zomaar € 7,50 per maand extra van mijn bankrekening. Ik ben langer dan 20 jaar klant bij jullie. Is dit hoe jullie met je trouwe klanten omgaan?

Hi @Boze Harrie gaat weg bij KPN! Welkom op het forum.

Je abonnement verlengen is niet verplicht. Maak die keuze dus op het moment dat je er zelf baat bij hebt. 

Verder is het zo dat als we een wijziging doen, je een bevestiging krijgt. Als iets op die bevestiging niet klopt neem dan contact met ons op. Dan kunnen we dit voor je herstellen.

Het is het best in dit geval contact op te nemen met 0800-0402. Dan kan een medewerker alles met je doornemen. 

Wil het via die weg niet, laat het dan hier weten en vul je profiel in. Dan help ik je verder. 

Ik hoor graag van je. 


Het lijkt er op dat je Hussel korting misloopt. Je hebt ook kpn thuis?

 

Hier kan @Bram_ naar kijken als je je profiel invult.


Nee ik heb geen vast internet. Dus om dezelfde prijs te krijgen moest ik ineens vast internet nemen of gewoon niet verlengen. Prutsers. Krijg niet eens een reactie op mijn ingediende klachtenformulier. Heb al gebeld. Maar het is alsof je een bandje afdraait. Alleen maar flauwekul. Nooit weer kpn. #teleurgesteld #voelmeopgelicht


@Boze Harrie gaat weg bij KPN Het is bij iedere provider hetzelfde dus wen er maar aan dat je altijd goed op moet letten.