Skip to main content
Beantwoord

Wat is de levertijd van de Samsung S26?

• March 23, 2026
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Afgelopen weekend de s26 zwart 512gb besteld, zondag de mededeling niet op voorraad. (Voorraadstatus was toen vanaf 20 maart) zojuist gekeken, er is voorraad! Volgende dag in huis. Echter nog geen bericht mogen ontvangen dat de mijne onderweg is. Ook na contact met de klantenservice konden zij mij hiermee niet helpen. 

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@Bajer9 en ​@Bajer9 , bedankt voor jullie bericht en welkom ook hier op onze Community :)

Altijd balen wanneer je langer moet wachten op je nieuwe toestel dan verwacht, ik herken het helaas! Ik ben meteen even voor jullie gaan kijken en zie dat er deze week een nieuwe voorraad komt van de Samsung s26 (zwart en 512 GB) dus ik verwacht niet dat jullie meer al te lang hoeven wachten 🙏🏻 Je kunt trouwens ook altijd je bestelstatus online checken. In ieder geval hoop ik oprecht dat jullie je nieuwe toestel heel snel in jullie handen hebben!

2 reacties

• Nieuwkomer
  • March 24, 2026

Hier dus het zelfde probleem, telefoon besteld,  dit weekend , mail gekregen niet leverbaar. gisteren stond er leverbaar en nu vandaag weer ' leverbaar vanaf 27 maart'. 

Gaat mijn bestelling dan niet voor dan een bestelling die gisteren gedaan is? 

Vind dit wel een beetje mensen aan het lijntje houden en de klantenservice zegt begin van deze week zal hij wel verstuurd worden.. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 25, 2026

Hoi ​@Bajer9 en ​@Bajer9 , bedankt voor jullie bericht en welkom ook hier op onze Community :)

Altijd balen wanneer je langer moet wachten op je nieuwe toestel dan verwacht, ik herken het helaas! Ik ben meteen even voor jullie gaan kijken en zie dat er deze week een nieuwe voorraad komt van de Samsung s26 (zwart en 512 GB) dus ik verwacht niet dat jullie meer al te lang hoeven wachten 🙏🏻 Je kunt trouwens ook altijd je bestelstatus online checken. In ieder geval hoop ik oprecht dat jullie je nieuwe toestel heel snel in jullie handen hebben!