Hallo,
Ik heb op maandag 11 maart 2024 een bestelling geplaatst voor een Apple Watch Ultra 2 Trail Band. Op het moment van bestellen was de watch op voorraad en ‘morgen in huis’. De volgende ochtend (12 maart) kreeg ik een update van de bestelling waarin aangeven werd dat de watch niet op voorraad is. In de webshop staat echter nog steeds dat de watch op voorraad is en ‘morgen in huis’. Blijkbaar wordt de status van artikelen wel bijgewerkt, want de watch met ocean band is nu op voorraad, terwijl dat ten tijde van mijn bestelling niet het geval was. Op mij komt dit over alsof KPN op deze wijze bewust klanten probeert te lokken voor op voorraad zijnde producten die in werkelijkheid helemaal niet op voorraad zijn.
Ik voel me toch wel enigszins voor de gek gehouden door deze manier van werken. Het gebrek aan informatie over de levertijd irriteert mij, al was het maar een indicatie. Ook is het vreemd dat er een aankoopbon te downloaden is voor mijn bestelling, waarin staat "U hebt 2 jaar garantie vanaf de datum van aankoop”. De aankoopdatum genoemd op de bon is echter 11 maart 2024, de besteldatum. Blijkbaar is dus de garantie termijn al ingegaan, terwijl er nog helemaal niets geleverd is.
Een paar vragen:
- Wat is de (echte) levertijd voor mijn Apple Watch Ultra 2 Trail Band?
- Wordt de aankoopdatum van 11 maart 2024 aangepast nadat de daadwerkelijke levering heeft plaatsgevonden?