Skip to main content
Beantwoord

Wat is de levertijd voor de watch 7 40mm creme?

• June 18, 2025
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

Betjas
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Wanneer kan ik mijn watch 7 verwachten, op de site staat leverbaar vanaf 18 juni, dat was eerst 30 mei! Ik heb het besteld op 28 mei.nog steeds niets gehoord!!!!

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Betjas 

Welkom op de community van KPN.

KPN is afhankelijk wat Samsung uitlevert, en kan van tevoren niet exact zeggen wanneer een product (zoals de Samsung Watch 7) weer binnenkomt.
Zo is 18 juni 2025 de verwachte levertijd vanuit Samsung, maar geen garantie.
Vandaar dat de datum al een keer is gewijzigd, omdat de Samsung Watch 7 bij de laatste levering vanuit Samsung niet is geleverd aan KPN.

Zodra de Samsung Watch 7 weer binnen is gekomen, zal deze zo snel mogelijk naar je worden opgestuurd, hiervan krijg je dan ook een bevestiging per mail met daarbij een Track en Trace code, zodat je de zending kunt volgen.

Aangezien het vandaag al 18 juni 2025 is, zou ik je mailbox de aankomende dagen in de gaten houden.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Betjas 

Welkom op de community van KPN.

KPN is afhankelijk wat Samsung uitlevert, en kan van tevoren niet exact zeggen wanneer een product (zoals de Samsung Watch 7) weer binnenkomt.
Zo is 18 juni 2025 de verwachte levertijd vanuit Samsung, maar geen garantie.
Vandaar dat de datum al een keer is gewijzigd, omdat de Samsung Watch 7 bij de laatste levering vanuit Samsung niet is geleverd aan KPN.

Zodra de Samsung Watch 7 weer binnen is gekomen, zal deze zo snel mogelijk naar je worden opgestuurd, hiervan krijg je dan ook een bevestiging per mail met daarbij een Track en Trace code, zodat je de zending kunt volgen.

Aangezien het vandaag al 18 juni 2025 is, zou ik je mailbox de aankomende dagen in de gaten houden.

Betjas
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 18, 2025

Dankjewel,  ik hoop het dat het snel komt!