Skip to main content
Beantwoord

Wat is de status van mijn reparatie? Site werkt niet

• May 5, 2025
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Hallo ik heb mijn toestel vorige week woensdag bij een winkel ingeleverd zodat deze gerepareerd word maar er is nu sinds donderdag of vrijdag al een storing en kan ik dus niet zien hoever ze nu zijn. 
wanneer word dit eindelijk opgelost want zou graag willen weten hoe het er nu voor staat met de reparatie. 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@N3008! Logisch dat je wilt weten wanneer je je toestel terug krijgt en wat de status precies is. 

Als je geen toestelverzekering hebt dan kun je de reparatie volgen via ons reparatie portal via de code die je hebt ontvangen. Mocht dat niet werken, wil je het dan ook eens via een andere webbrowser proberen?
Als ook dat niet lukt, wat gaat er dan precies mis? Geeft de site bijvoorbeeld aan dat de code niet klopt? 

Als je wel een verzekering hebt dan kun je de reparatie volgen via Chubb. Als die pagina niet werkt, ook hetzelfde advies en dezelfde vraag als hierboven. 🙂

Ik hoor het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 7, 2025

Hi ​@N3008! Logisch dat je wilt weten wanneer je je toestel terug krijgt en wat de status precies is. 

Als je geen toestelverzekering hebt dan kun je de reparatie volgen via ons reparatie portal via de code die je hebt ontvangen. Mocht dat niet werken, wil je het dan ook eens via een andere webbrowser proberen?
Als ook dat niet lukt, wat gaat er dan precies mis? Geeft de site bijvoorbeeld aan dat de code niet klopt? 

Als je wel een verzekering hebt dan kun je de reparatie volgen via Chubb. Als die pagina niet werkt, ook hetzelfde advies en dezelfde vraag als hierboven. 🙂

Ik hoor het graag!

• Auteur
  • Topper
  • May 7, 2025

Heel mooi antwoord maar de hele site werkte het afgelopen weekend niet…

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Als het nu wel weer werkt dan hoop ik dat je de status weer in kunt zien. Zo niet, dan ben ik benieuwd naar jouw antwoorden op mijn vragen!