Skip to main content
Beantwoord

Wat moeten we doen om E-sim geregeld te krijgen in combinatie met een Apple watch?

  • September 16, 2020
  • 4 reacties
  • 136 keer bekeken

Als KPN wil dat we hier een paar euro extra per maand voor moeten betalen, geen probleem. Waarom kan dit in duitsland wel gewoon? Dit lijkt mij geen rocket science…

Ik stond op het punt een Apple watch te bestellen totdat ik realiseerde dat E-sim niet mogelijk is in Nederland op een smartwatch. Ik wil lekker kunnen sporten/ op pad gaan zonder mijn telefoon mee te moeten nemen… Maar wel bereikbaar ivm kind en eventueel werk.

Ā 

Ja, first world problems maar toch..

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @Sebas19931Ā en welkom op het forum! We ondersteunen inderdaad nog geen eSIM. Mocht daar ooit verandering in komen dan zullen we dit via kpn.com en het forum communiceren, dus voor nu kan ik je alleen adviseren om beide kanalen in de gaten te houden. šŸ™‚Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

wjb
Wijsgeer
  • September 16, 2020

Dit is een beetje een kip en het ei.

Zolang Apple de 4G variant van de Apple Watch niet aanbiedt op de Nederlandse markt zullen de Nederlandse providers waarschijnlijk geen werk maken van het ondersteunen van de Apple Watch.

Zolang er geen providers zijn die in Nederland de Apple Watch ondersteunen zal Apple waarschijnlijk de 4G variant van de Apple Watch niet gaan verkopen op de Nederlandse markt.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 16, 2020

Dus als ik een Apple watch met E-sim ondersteuning in Duitsland koop kan ik hem dan wel koppelen met mijn KPN abonnement?


wjb
Wijsgeer
  • September 16, 2020

Dus als ik een Apple watch met E-sim ondersteuning in Duitsland koop kan ik hem dan wel koppelen met mijn KPN abonnement?

Nee, want KPN ondersteunt, net als alle andere providers in Nederland, de Apple Watch niet.


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 19, 2020

Hoi @Sebas19931Ā en welkom op het forum! We ondersteunen inderdaad nog geen eSIM. Mocht daar ooit verandering in komen dan zullen we dit via kpn.com en het forum communiceren, dus voor nu kan ik je alleen adviseren om beide kanalen in de gaten te houden. šŸ™‚Ā