Skip to main content

Als KPN wil dat we hier een paar euro extra per maand voor moeten betalen, geen probleem. Waarom kan dit in duitsland wel gewoon? Dit lijkt mij geen rocket scienceā€¦

Ik stond op het punt een Apple watch te bestellen totdat ik realiseerde dat E-sim niet mogelijk is in Nederland op een smartwatch. Ik wil lekker kunnen sporten/ op pad gaan zonder mijn telefoon mee te moeten nemenā€¦Ā Maar wel bereikbaar ivm kind en eventueel werk.

Ā 

Ja, first world problems maar toch..

Dit is een beetje een kip en het ei.

Zolang Apple de 4G variant van de Apple Watch niet aanbiedt op de Nederlandse markt zullen de Nederlandse providers waarschijnlijk geen werk maken van het ondersteunen van de Apple Watch.

Zolang er geen providers zijn die in Nederland de Apple Watch ondersteunen zal Apple waarschijnlijk de 4G variant van de Apple Watch niet gaan verkopen op de Nederlandse markt.


Dus als ik een Apple watch met E-sim ondersteuning in Duitsland koop kan ik hem dan wel koppelen met mijn KPN abonnement?


Dus als ik een Apple watch met E-sim ondersteuning in Duitsland koop kan ik hem dan wel koppelen met mijn KPN abonnement?

Nee, want KPN ondersteunt, net als alle andere providers in Nederland, de Apple Watch niet.


Hoi @Sebas19931Ā en welkom op het forum! We ondersteunen inderdaad nog geen eSIM. Mocht daar ooit verandering in komen dan zullen we dit via kpn.com en het forum communiceren, dus voor nu kan ik je alleen adviseren om beide kanalen in de gaten te houden. šŸ™‚Ā 


Reageer