Skip to main content

Ik wil zo'n goed mogelijke internet verbinding voor ons gezin in frankrijk. Er is wel wifi, echter alleen om websites te bezoeken. Kids willen natuurlijk net als thuis tiktok/youtube.…

- zij hebben mobiel abonnement met weinig mb's, kun je voor 1 maand dut veranderen in unlimited?

-hoe werkt een mifi? Kun je ook online sim kopen voor frankrijk, liefst onbeperkt.

- wie heeft de perfecte oplosding zodat mijn pubers de vakantie overleven

ProtonVPN is gratis en Unlimited 


Hallo @StefaniePlaisier16 ,

Je kunt inderdaad het abonnement tijdelijk ophogen tot bijvoorbeeld KPN Unlimited.

Dat kan via MijnKPN, maar doe dat wel op tijd. Het gaat namelijk niet direct in , maar per de eerste dag van de volgende maandelijkse factuurperiode. 

 

 

KPN Unlimited in het buitenland

Binnen de EU krijg je 50 GB data per maand. Ben je door je 50 GB EU bundel heen? Dan wordt je snelheid, net als in Nederland, verlaagd naar 64 Kb/s downloadsnelheid en 32 Kb/s uploadsnelheid. 

Is internet in het buitenland ook echt onbeperkt?

Per maand kun je maximaal 50 GB roamen in de EU. Gebruik je meer dan 50 GB? Dan verlagen we je internetsnelheid naar 64 Kb/s downloadsnelheid en 32 Kb/s uploadsnelheid, maar blijf je natuurlijk gewoon bereikbaar. Of je kunt een Extra Bundel via MijnKPN aanzetten. Zo blijf je internetten op volle snelheid.

Ga je buiten de EU op vakantie? Kijk dan op kpn.com/buitenland of je een Voordeelbundel kunt gebruiken. Dit is vaak goedkoper dan losse MB's, belminuten en sms’jes gebruiken.

 

bron : 

 


dus als de factuurdatum 23 juli zal zijn, gaat het dan de 24e in?


Kijk op je factuur over welke periode de maand loopt. Of kijk in MijnKPN wanneer de volgende periode begint. 


De betaalde factuur eind juni betreft abonnement van juni en de gemaakte kosten van mei...niet echt duidelijk dus.

Als ik kijk bij het wijzigen betaal je ook ineens andere prijzen dan als je gewoon een abbonnement afsluit, 40 euro ipv 25 euro


Je krijgt ook elke maand een sms wanneer de nieuwe bundels ingaan.  Op de factuur staat ook een periode bijvoorbeeld 04-07 - 03-08. Dan begint de 4e de nieuwe periode. 


De betaalde factuur eind juni betreft abonnement van juni en de gemaakte kosten van mei...niet echt duidelijk dus.

Als ik kijk bij het wijzigen betaal je ook ineens andere prijzen dan als je gewoon een abbonnement afsluit, 40 euro ipv 25 euro

@StefaniePlaisier16 

Ik zou me om die getoonde prijzen me niet al te druk maken. Want na de vakantie zet je het abonnement toch weer terug naar de huidige stand. 
 

En nu niet lang wachten, want de wijziging gaat niet direct in, maar per de eerste dag van de volgende periode. Ik zou het nu meteen regelen als ik jou was.