Skip to main content
Antwoord

Weet niet zeker of ik een nieuwe simkaart heb ontvangen

• August 30, 2025
  • 3 reacties
  • 17 keer bekeken

Mattijs Mark van Katwijk
Nieuwkomer

Over één dag stopt mijn abonnement en zou mijn Prepaid geactiveerd moeten worden. 
In de mail die ik daarover kreeg stond: Heb je een nieuwe simkaart ontvangen? Kopieër je contacten van je simkaart naar je mobiele toestel. Of sla deze op in een online account . “
Ik weet niet zeker of ik een nieuwe simkaart heb gekregen. 
Zijn mijn nummer en contacten veilig?????????

Beste antwoord door TDN

Zijn nummer en contacten opgeslagen op geheugen van telefoon, dan blijven ze behouden. Zijn ze opgeslagen op de simkaart (beperkte opslag en lengte) blijven ze fysiek op de kaart, zelfs als de simkaart wordt deactiveert en je kan nu of later naar geheugen van telefoon (of cloud) kopiëren en weer terug op de nieuwe simkaart. 

3 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 30, 2025

Zijn nummer en contacten opgeslagen op geheugen van telefoon, dan blijven ze behouden. Zijn ze opgeslagen op de simkaart (beperkte opslag en lengte) blijven ze fysiek op de kaart, zelfs als de simkaart wordt deactiveert en je kan nu of later naar geheugen van telefoon (of cloud) kopiëren en weer terug op de nieuwe simkaart. 

Mattijs Mark van Katwijk
Nieuwkomer

Dank je TDN!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 2, 2025

Goedemorgen ​@Mattijs Mark van Katwijk, bedankt voor jouw bijdrage en welkom hier op onze Community :)

Goed om te zien dat je verder bent geholpen door ​@TDN en zodoende heb ik zijn reactie ook gemarkeerd als 'best answer'. Mocht je in de toekomst weer eens ergens hulp bij nodig hebben, laat het ons dan vooral weten!